۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۶
کد خبر: 81358418
T T
۰ نفر
درخشان: بازيكنان پرسپوليس شخصيت حضور در اين تيم را پيدا نكرده اند

تهران- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيكنان اين تيم شخصيت حضور در پرسپوليس را پيدا نكرده اند.

بگزارش ايرنا،حميد درخشان در نشست خبري پس از مسابقه تيم هاي پرسپوليس و سايپا اظهار داشت: بازي خوبي بود ولي امروز شانس نداشتيم و روز بدي براي تيم ما بود. تيم حريف حتي دو موقعيت گل هم نداشت و با يك شوت از راه دور به پيروزي رسيد اما ما موقعيت هاي خود را از دست داديم.

وي ادامه داد: تعداد زيادي از بازيكنان خود را در اختيار نداشتيم و به اين دليل از جوانان استفاده كرديم كه از عملكرد آنها راضي هستم. در اين مسابقه هيچ موقعيتي به تيم حريف نداديم و در نهايت هم با يك شوت از راه دور و به دليل اشتباه نيلسون در جاگيري، گل خورديم.

درخشان درباره شرايط خط حمله پرسپوليس گفت: وقتي هادي نوروزي را در اختيار نداريم و پيام صادقيان نيز هنوز آماده نيست مشكلات زياد مي شود. به حدي كمبود مهره داريم كه وقتي مهدي طارمي فرصت هاي زيادي از دست داد مجبور شديم محسن بنگر را به خط حمله ببريم.

وي خاطرنشان كرد: در فوتبال فرصت هاي گل بي شمار نيست كه همه را از دست دهيم. اگر سايپا حداقل دو موقعيت گل داشت اين قدر از باخت ناراحت نمي شدم.

سرمربي پرسپوليس درباره شعارهاي هواداران پرسپوليس گفت: به تماشاگران احترام مي گذارم. آنها مي توانند هركاري مي خواهند انجام دهند و من هم كاري نمي كنم كه ساكت شوند. خود تماشاگران مي دانند كه از نظر تاكتيكي از حريف برتر بوديم و اگر گلزني نكرديم دليل بر ضعف ما نيست بلكه نشان از بي دقتي است چون بازيكنان پرسپوليس بي تجربه هستند و هنوز شخصيت بازي كردن در اين تيم را پيدا نكرده اند.

وي ادامه داد: نمي توانيم خود را فريب دهيم زيرا مهاجم حرفه اي در نوك حمله نداريم. پرسپوليس تيمي بزرگ است و بايد بازيكنان بزرگ و با تجربه داشته باشد. مطمئن باشيد در نيم فصل تيم را تقويت مي كنيم.

درخشان در پاسخ به اين سوال كه آيا محسن خليل مانند گذشته در تمرينات اين تيم شركت مي كند و شانسي براي حضور در پرسپوليس دارد؟ گفت: دوست ندارم به گذشته بازگردم. پرسپوليس به بازيكنان جديد نياز دارد و نفرات گذشته نمي توانند به اين تيم كمك كنند.

وي درباره صحبت هاي جلالي مبني بر اينكه سايپا تيم بهتري در اين مسابقه بود، اظهار داشت: سايپا كدام موقعيت گلزني را داشت كه آقاي جلالي مي گويد تيمش عملكرد بهتري داشته است؟ در فوتبال در اختيار داشتن توپ سودي ندارد و بايد موقعيت گلزني ايجاد كنيد. اگر آن يك شوت از سوي ميداودي زده نمي شد سايپا چه فرصتي داشت كه جلالي ادعا مي كند تيمش بهتر بازي كرد؟ از وي مي خواهم عادلانه صحبت كند.

سرمربي پرسپوليس درباره حضور مهدي جعفرپور در اين تيم گفت: اين بازيكن در سپاهان حضور داشته و سال ها در ليگ قهرمانان آسيا نيز به ميدان رفته است. در دفاع راست به بازيكن جديدي احتياج داشتيم و به اين دليل او را جذب كرديم.

وي درباره حضور مايكل اومانيا در ميانه ميدان گفت: امروز چهار تغيير اساسي در تركيب تيم داشتيم و همين مسئله براي ما مشكل ساز شد. ايجاد تغييرات زياد در تركيب تيم به دليل از دست دادن نفرات، هر تيمي را دچار مشكل مي كند. اومانيا در ميانه ميدان خوب بازي كرد و با استاندارد بالايي كه دارد مي تواند در اين منطقه نيز بازي كند.

درخشان درباره قرارداد حسين ماهيني با تراكتورسازي گفت: برايم بسيار عجيب است كه اين بازيكنان به فجر سپاسي و نيروي زميني نرفته اند. فهرست بازيكناني كه كارت پايان خدمت آنها مشكل داشت مقابل مسئولين تراكتورسازي قرار مي گيرد تا بهترين ها را گلچين كنند. اين تبعيضي آشكار در فوتبال ايران است. پرسپوليس با وجود هياهوي زيادش هميشه مظلوم است.

در ابتداي اين نشست، مدير رسانه اي تيم پرسپوليس از خبرنگاران خواسته بود از مطرح كردن سوالات حاشيه اي خودداري كنند.

پرسپوليس در هفته دوازدهم ليگ برتر با نتيجه يك بر صفر مقابل ميهمان خود سايپا شكست خورد.

ورزشي (3) ** 3783 ** 2024**1856

سرخط اخبار ورزش