۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۶
کد خبر: 81358377
T T
۰ نفر
مديركل ورزش و جوانان:قهرمانان بين المللي به صورت ويژه حمايت مي شوند

همدان- ايرنا- مديركل ورزش و جوانان همدان گفت: دستگاه ورزش استان همدان حمايت بسيار ويژه از قهرمانان و مدال آوران ميادين مهم بين المللي دارد و بهترين امكانات را براي موفقيت آنها مهيا كرده است.

به گزارش ايرنا سيد'عبدي افتخاري' روز سه شنبه در ديدار با خانواده 'آرزو حكيمي' دارنده نشان برنز قايقراني بازي هاي آسيايي اينچئون كره جنوبي افزود: اداره كل ورزش و جوانان استان حمايت و پشتيباني مداوم از قهرمانان استان در رشته‌هاي مختلف را جزو وظايف ذاتي خود مي‌داند و در اين جهت از هيچ كوششي دريغ نمي‌كند.

وي با قدرداني از تلاش آرزو حكيمي در كسب مدال در بازي هاي آسيايي امسال اظهار داشت: ورود به عرصه قهرماني نيازمند تلاش و كوشش طاقت فرسا است اما حفظ جايگاه و دستاوردهاي دوران قهرماني كاري دشوارتر است.

وي افزود: قهرمان شدن در كنار توكل به خداوند با ارزش مي شود و قهرمانان بايد در كنار قهرماني اخلاق را نيز سر لوحه كار خود قرار دهند.

مديركل ورزش و جوانان همدان در ادامه گفت: دوران قهرماني بين دو الي 10 سال متغيير است و خانم حكيمي نبايد به زودي از دوران قهرماني كنار برود بلكه بايد براي كسب مدال هاي با ارزش در المپيك و مسابقات جهاني تلاش بيشتري را بكار بگيرد.

وي بيان داشت: قهرمانان ما بايد بدانند كه هر روز و در هر تمرين و زمان مسابقه بايد بجنگند و قهرمانان براي آنكه ساليان سال در عرصه قهرماني بمانند بايد از حاشيه به دور باشند.

افتخاري افزود: برخي به دنبال هستند به هر نحو ورزشكاران را به حاشيه ببرند اما قهرمانان بايد توجه داشته باشند و تلاش كنند كه از حاشيه به دور بوده و در مواردي كه شبهه وجود دارد ورود نكنند چون رفتن به حاشيه آفت دوران قهرماني است.

وي تاكيد كرد: حكيمي از ورزشكاران با اخلاق استان همدان محسوب مي شود كه آينده بسيار خوبي را پيش رو خواهد داشت و بايد از مربيان وي به خاطر پرورش چنين قهرماني تقدير كنيم.

مديركل ورزش و جوانان همدان بيان داشت: اداره كل ورزش و جوانان استان حمايت و پشتيباني مداوم از قهرمانان استان در رشته‌هاي مختلف را جزو وظايف ذاتي خود مي‌داند و در اين جهت از هيچ كوششي دريغ نمي‌كند.

وي اظهار كرد: در حوزه ورزش اگر اعتماد به نفس و اعتقاد به خداوند نباشد، قطعا حركتي انجام نمي شود و به تعبيري ورزشكار بايد با توكل به خدا وارد ميدان شود.

افتخاري افزود: دوراني تمرين با قايق در سد و كسب رتبه در كشور آرزوي قايقرانان همداني است ولي امروز همگي از قهرمان شدن در بازيهاي آسيايي و المپيك صحبت ميكنند و سطح توقعات از اين رشته ورزشي بالا رفته است.

وي اضافه كرد: ورزشكاران استان بايد در همه عرصه ها برتر باشند و بايد بدانيم به همان اندازه كه كار و تمرين مي كنيم به همان اندازه نيز ثمره آن را مي بينيم.

در پايان اين ديدار مديركل ورزش و جوانان استان همدان با اهدا لوح تقدير و هديه ضمن تبريك و قدرشناسي از زحمات و تلاشهاي آرزو حكيمي در راه رسيدن به مدال برنز مسابقات آسيايي ، براي وي آرزوي موفقيت و سربلندي در ساير ميدانهاي بزرگ زندگي به خصوص عرصه ورزش كرد.

آرزو حكيمي مهرماه جاري در بازي هاي آسيايي مدال برنز رشته قايقراني را كسب كرد.

7520/576

سرخط اخبار استان‌ها