۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۳
کد خبر: 81356436
T T
۰ نفر
3100 مبلغ مذهبی از خراسان رضوی به نقاط مختلف اعزام می شوند

مشهد - ایرنا - كارشناس مسوول امور مبلغین اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سه هزار و 100 مبلغ در ایام محرم و صفر توسط این اداره كل و سایر دستگاههای اجرایی ذیربط از این استان برای امر تبلیغ به استانهای مختلف در سطح كشور اعزام می شوند.

حجت الاسلام 'علی بخشی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از این تعداد دو هزار و 700 نفر به شهرستانهای استان خراسان رضوی و 400 نفر به 12 استان از جمله استانهای شرقی عزیمت می كنند.

وی در ادامه گفت: در آستانه ماه محرم هفت 'همایش طلایه داران هدایت' روز سی ام مهر و اول آبان ماه با حضور مبلغین در شش شهرستان خراسان رضوی برگزار می شود كه از این تعداد دو همایش در مشهد و پنج همایش در تربت جام، تربت حیدریه، قوچان، نیشابور و سبزوار اجرا می شوند.

كارشناس مسوول امور مبلغین اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آماده سازی، تجدید روحیه برای مبلغان اعزامی در دهه نخست محرم، بیان موضوعات روز و همچنین نمایش قدرت نرم تبلیغ دین برای مقابله با ترفندهای دشمنان از جمله در بخش فرهنگی را از اهداف برگزاری همایشها برشمرد.

وی ادامه داد: در همایش طلایه داران هدایت در مشهد دبیر كنگره جهانی مقابله با جریانهای تكفیری و یكی از اساتید شاخص حوزه علمیه قم به سخنرانی می پردازد.ك/3

7490/660

سرخط اخبار استان‌ها