۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱
کد خبر: 81356349
T T
۰ نفر
امام جمعه ايلام: نبايد با سياه نمايي عرصه را براي فعاليت دولتمردان تنگ كرد

ايلام - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: نبايد با بزرگ كردن برخي مشكلات و سياه نمايي عرصه را براي فعاليت دولتمردان تنگ كرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين 'محمدنقي لطفي' روز دوشنبه در همايش تكريم بازنشستگان استان ايلام اظهار كرد: خوشبختانه استاندار ايلام يكي از نيروهاي فعال و بومي استان است كه به خوبي با درد ها، مشكلات و ظرفيت هاي استان آشنايي و اشراف دارد.

وي افزود: نبايد با بزرگ نمايي و جوسازي ها عرصه را به فعالان و مسوولان استان براي خدمت رساني به مردم تنگ كرد.

امام جمعه ايلام يادآور شد: بر همگان لازم است با هم افزايي سازنده و درست مشكلات استان را حل و رفع نمايند چرا كه اكنون زمان تلاش و كوشش است و نشان دادن ضعف ها و بزرگ كردن نواقص فرصت رشد و پيشرفت را از استان باز مي ستاند.

لطفي تاكيد كرد: بايد همه با هم با همكاري و روحيه تعاون سياه نمايي هاي جامعه را از بين ببريم.

وي استفاده از مديران بومي همچون استاندار فعلي را عاملي براي توسعه استان دانست و اضافه كرد: خدمت گذاري به خلق از بالاترين عبادت ها در دين اسلام و ائمه معصومين عليهم السلام است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در بخش ديگري از سخنان خود بيان كرد: تامين اجتماعي نقطه اتكا براي افراد و خانواده هاي آنان است چرا كه در دين مبين اسلام خانواده و شخصيت افراد از جايگاه خاصي برخوردار هستند.

حجت الاسلام لطفي بيان كرد: انسان همواره تا آخرين لحظه عمر در حال تلاش و تكاپو است كه افراد بازنشسته نيز از اين قاعده مستثني نبوده و پس از پايان بازنشستگي فرصتي ارزنده براي انجام ديگر امور با بهره گيري از تجارب خود كسب مي كنند.

وي ابراز كرد: دوران بازنشستگي دوران آسايش و آرامش براي همه افرادي است كه ساليان دراز از بهترين سال هاي عمر خود را وقف خدمت رساني به مردم و همنوعان خود كرده اند.

امام جمعه ايلام دوران بازنشستگي را دوراني ارزشمند براي استفاده از ظرفيت هاي پيرامون اشخاص بازنشسته دانست.

لطفي به همگان توصيه كرد كه از تجارب ارزنده و گرانبهاي دوران بازنشستگي اين افراد بهترين استفاده را داشته باشند.

وي از مسوولان خواست كه فرصتي فراهم آورند كه تا افراد بازنشسته ارتباط خود با محيط اداري را قطع نكرده بلكه اين ارتباط را ادامه دهند. ك/2

540

سرخط اخبار استان‌ها