۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۵۳
کد خبر: 81355384
T T
۰ نفر
سانحه رانندگي خودروي حامل فرهنگيان در جاده درودزن يك كشته به همراه داشت

شيراز- ايرنا- سانحه رانندگي خودروي حامل چهار فرهنگي و معلم دبيرستان دخترانه روستاي كوه سبز شهرستان مرودشت در جاده درودزن يك كشته و سه مصدوم بر جاي گذاشت.

مدير روابط عمومي آموزش و پرورش شهرستان مرودشت شامگاه يكشنبه با تاييد اين خبر به ايرنا گفت: اين فرهنگيان مرودشتي ساكن شيراز بودند كه با پايان ساعت كار آموزشگاه دوره دوم متوسطه كوه سبز سوار خودروي تندر يكي از همكاران خود مي شوند تا به منزل خود عزيمت كنند.

ايوب پاكدل افزود: خودروي حامل اين گروه از فرهنگيان در جاده درودزن با يك خودروي وانت نيسان تصادف مي كند كه خودروي وانت مقصر حادثه اعلام شده است.

وي اظهار كرد: در اين سانحه رانندگي، خانم' ليلا گل صفتان' فوت كرد و خانم منافي كه از دبيران نيك انديش و پيشگام در كارهاي خير و كمك به دانش آموزان بي بضاعت است هم اكنون در بيمارستان در حالت كما به سر مي برد.

مدير روابط عمومي آموزش و پرورش مرودشت گفت: خانم مختاري راننده خودرو و خانم رحماني ديگر فرهنگي سرنشين اين خودرو نيز در اين سانحه دچار شكستگي هاي متعدد شده و هم اكنون در بيمارستان بستري هستند.

وي ادامه داد: فرهنگيان مرودشت ساعت هشت صبح دوشنبه با حضور در گلزار شهداي مرودشت و آيين تشييع مرحومه گل صفتان با اين همكار فرهنگي خود وداع مي كنند و در ادامه، پيكر آن مرحومه به شيراز انتقال مي يابد تا در حرم مطهر حضرت علي بن حمزه از نوادگان امام موسي كاظم (ع) به خاك سپرده شود.

شهرستان مرودشت در 45 كيلومتري شمال شيراز قرار دارد.

روستاي كوه سبز در جاده درودزن از سمت پلخان بعد از مجتمع پتروشيمي شيراز واقع است. ك/3

2026/ 667 /1551
۰ نفر