۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 81354896
T T
۰ نفر
انتقاد فرماندار شهرستان كوثر از عدم احياي بافت فرسوده در روستاها

اردبيل - ايرنا - فرماندار شهرستان كوثر از عدم احياي بافت فرسوده در روستاهاي اين شهرستان ابراز نگراني كرد.

به گزارش ايرنا ، عليرضا عليپور روز يكشنبه در بازديد از طرح هاي اجرايي شهرستان كوثر افزود: وجود بافت هاي فرسوده در روستاها خطرات زيادي را براي ساكنان به دنبال دارد و اهالي اين شهرستان كوثر به ويژه روستاييان بايد از طرح هاي اعطاي تسهيلات بنياد مسكن در طرح مقاوم سازي استفاده كنند.

وي فرهنگ سازي را عاملي مهم در گرايش مردم به سمت مقاوم سازي دانست و گفت:بسياري از روستاهاي شهرستان كوثر با مشكلات فراواني در زمينه بافت هاي فرسوده مواجه هستند كه بايد به زودي به واسطه طرح هادي ساماندهي شوند.

وي بيان كرد: با هدف بهره مندي از ظرفيت هاي موجود در پيشبرد طرح ها و پروژه هاي عمراني نيازمند مشاركت عمومي هستيم.

او همچنين با اشاره به انجام برخي پروژه هاي عمراني در كوثر افزود: از لحاظ عمراني و در زمينه هاي سدسازي ، ايجاد جاده هاي دسترسي به روستاها و راه هاي ارتباطي بين شهري اقدامات خوبي انجام شده است.

عليپور گفت: اجراي پروژه بيمارستان 32 تختخوابي ، كارخانه پرليت و سد گيوي از جمله طرح هاي در دست اجرا است كه در صورت افتتاح آنها كمك شاياني به عمران و آباداني و مسائل بهداشتي و درماني اين منطقه محروم خواهد شد.

وي افزود: دولت داراي مشخصات و رويكردهاي ارزشمند و بالايي مانند روحيه همكاري و همدلي و تلاش همگاني براي خدمت رساني است كه بايد اين ارزش ها را قدر دانست و از آن حراست كرد.

شهرستان كوثر به مركزيت شهر گيوي در 85 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.

7123/594/530