۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۸
کد خبر: 81353185
T T
۰ نفر
فرماندارممسني:توسعه زيرساخت ها وايجاد اشتغال مهمترين نيازهاي ورزش و جوانان است

شيراز - ايرنا -فرماندار شهرستان ممسني گفت: توسعه سرانه ورزشي و زير ساخت ها در بخش ورزشي و ايجاد اشتغال در بخش جوانان از مهمترين نيازهاي ورزش و جوانان اين شهرستان است.

رهام پيكري، شنبه با گفتن تبريك هفته تربيت بدني و ورزش در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت:متاسفانه از گذشته تاكنون اقدامات مناسبي در جهت توسعه زير ساخت ها و افزايش سرانه ورزشي شهرستان صورت نگرفته و به همين جهت در اين بخش شديدا نيازمند حمايت هستيم.

وي گفت:عدم پيگيري مناسب و موافقت در تغييركاربري زمين هاي ورزشي در شهرستان از دلايل مهم كمبود سرانه است كه اميدوارم مسوولان امر توجه بيشتري به اين مهم داشته باشند.

پيكري بيان كرد: اكنون سرانه فضاي ورزشي شهرستان شش دهم مترمربع است كه با توجه به جمعيت 180 هزار نفري و علاقه مندي مردم به مقوله ورزش نيازمند توسعه و افزايش سرانه ورزشي در شهرستان هستيم.

فرماندارممسني ضمن تشكراز تلاش هاي نماينده شهرستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: با تلاش هاي مسوولان استان در سال 93 و 94 شاهد جهش چشمگيري در توسعه فضاهاي ورزشي شهرستان خواهيم بود.

وي توجه به توسعه ورزش همگاني و حمايت از رشته هاي مدال آور درشهرستان مانند كاراته، فوتبال، بوكس،واليبال و كشتي و همچنين احداث يك استخرسرپوشيده را از مهمترين اهداف ورزش در شهرستان برشمرد و گفت: فرمانداري همواره در كنار جامعه ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود.

وي در بخش ديگري از سخنانش افزود: در حوزه جوانان مهمترين نياز اشتغال است كه با توجه به ماهيت كشاورزي شهرستان در تلاش هستيم با گذر از كشاورزي سنتي و توسعه كشاورزي صنعتي هم ايجاد اشتغال نماييم و هم از توان نيروهاي جوان و تحصيل كرده شهرستان بهره لازم را ببريم.

پيكري ادامه داد : جذب سرمايه هاي خارجي و ايجاد زمينه مناسب در جهت حفظ امنيت سرمايه گذاران از ديگر راه هاي ايجاد اشتغال در حوزه صنايع است كه اميدوارم بتوانيم با تحقق اين امر شاهد رشد جامعه جوان شهرستان و سربلندي آنان باشيم.

فر ماندار ممسني ازعملكرد خوب قاسم جعفري مسوول ورزش و جوانان شهرستان اظهار رضايت كرد و بيان داشت:او تلاش خوبي را براي سربلندي ورزش اين شهرستان انجام داده است و ما نيز بايد كمك كنيم تا برنامه ها ي ورزش و جوانان اجرا شود.

شهرستان ممسني به مركزيت نورآباد در 158 كيلومتري غرب شيراز قرار دارد.ك/ 3

7368 /675

سرخط اخبار استان‌ها