۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰:۴۸
کد خبر: 81350720
T T
۰ نفر
خون شهدا باعث ناكامی استكبار در مقابل نظام اسلامی شده است

كاشان- ایرنا- پدر شهید 'مصطفی احمدی روشن' گفت: بعد از انقلاب اسلامی همه دنیا برای از بین بردن این نظام كوشیدند، ولی به بركت خون شهدا استكبار جهانی هیچ كاری نتوانست از پیش ببرد.

'رحیم احمدی روشن' شامگاه چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای 'مهندس' كاشان در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان اظهار داشت:هنوز جنگ تمام نشده است و الان در جبهه های علم و فناوری، سایبری، صنعت هسته ای قرار داریم.

وی با بیان اینكه جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل كردند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استكبار فهمید كه این انقلاب در همه جای دنیا صادرخواهد شد و جای اعرابی برای آن نگذاشت.

وی تصریح كرد: تمام كشورهای دنیا دست روی دست گذاشته اند تا بواسطه 'صدام حسین' كمر انقلاب ایران را بشكنند و این حركت ایمانی را در نطفه خاموش كنند.

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان كرد: دلیل مقدس بودن جنگ ایران با عراق در این است كه به خاطر خدا، دین اسلام و حفظ انقلاب جنگیدیم.

وی با اشاره به اینكه تمام اقشار و نیروهای مسلح در جبهه ها جنگیدند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس خون های مقدس زیادی از نوزادان تا پیران سالخورده ریخته شد.

وی شهید 'حسین فهیمده' را یك الگوی با بصیرت دانست و تصریح كرد: بصیرت هسته اصلی است تا با آن خدا، دین، پیامبر را بشناسیم و ولایت زمان خود را درك كنیم.

وی اظهار داشت: بعد از شهادت 'مصطفی احمدی روشن'، چندین هزار دانشجو در دانشگاه ها به فیزیك هسته ای تغییر رشته دادند تا ادامه دهنده راه این شهید باشند.

پدر شهید احمدی روشن در پایان خاطرنشان كرد: پس از شهدای علم و فناوری بویژه هسته ای بچه های زیادی علمدار این جریان شدند تا خاكریز بزرگی در برابر استكبار جهانی بسازند.

شهرستان كاشان 1700 شهید تقدیم انقلاب اسلامی كرده كه از این تعداد 39 نفرشان از شهدایی با مدرك دانشگاهی در رشته مهندسی بودند كه با ساخت پل، مقرها، حفر كانال ها و سنگرهای انفرادی و تجمعی مانع از پیشروی دشمنان به خاك مقدس جمهوری اسلامی شدند.

7565/545/ 3404
۰ نفر