تساوی ْآلمان و ایرلند/ پیرروزی  پرتغال برابر دانمارك در دقیقه 90

تهران- ایرنا- بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا (یورو 2016) با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد كه در مهمترین این رقابت ها آلمان و ایرلند به تساوی رسیدند و پرتغال در دقیقه 90 دانمارك را شكست داد.

به گزارش ایرنا، در گروه دی، آلمان با گل تونی كروس در دقیقه 71از ایرلند پیش افتاد اما در نهایت ایرلندی ها با گل دقیقه 90 جان او شی موفق شدند بازی باخته را به تساوی بكشانند.

گلن میلان و مارك ویلسون از ایرلند در این دیدار از داور مسابقه كارت زرد دریافت كردند.

همچنین تیم فوتبال لهستان در بازی با اسكاتلند به نتیجه مساوی دو بر دو رسید. در ابتدای این بازی این لهستان بود كه با گل دقیقه 12 مكژیاسكی از اسكاتلند پیش افتاد. در ادامه اسكاتلند با گل شاون مالونی در دقیقه 18، بازی را به تساوی كشاند. این تیم همچنین توانست با گل استیون نایسمیت در دقیقه 57 از لهستان پیش افتد اما این برتری تا دقیقه 76 داوم داشت و آركادیوژ میلیك این بازی را به تساوی كشاند.

گریگور كریچوویاك در دقیقه 60 از تیم لهستان از داور بازی كارت زرد دریافت كرد.

گرجستان نیز با نتیجه 3 بر صفر جبل الطارق را شكست داد. نیكولوز گلاشویلی در دقیقه 9، تورنیكه اوكریاشویلی در دقیقه 19 و جابا كانكاوا در دقیقه 69 سه گل گرجستان را در این دیدار به ثمر رساندند.

جان كارلوس گارسیا، رایان كاسیارو و ژوزف چیپولینا از جبل الطارق در این دیدار كارت زرد دریافت كردند. ایراكلی ژاریا تنها اخطاری گرجستان در این دیدار بود.

** گروه ای

سوییس نیز با 4 گل سن مارینو را درهم كوبید. هریس سفروویچ در دقیقه 10 و 24 و بلریم ژمایلی در دقیقه 30 و ژردان شقیری در دقیقه 79 گل های این دیدار را به ثمر رساندند.

الكس گاسپرونی از سن مارینو تنها اخطاری بازی بود.



** گروه اف

ایرلند شمالی نیز با دو گل از سد یونان گذشت. جیم وارد در دقیقه 28 و كیل لافرتی در دقیقه 51 دو گل ایرلند را به ثمر رساندند.

جیانیس مانیاتیس و گئورگیوس ساماراس دو اخطاری این بازی از تیم یونان بودند.

رومانی نیز با دو گل بویان استانكو در دقایق 54 و 83 از سد فنلاند گذشت. در این دیدار پر برخورد الكساندر رینگ از فنلاند پس از دریافت كارت زرد دوم در دقیقه 56 از بازی اخراج شد تا فنلاد 34 دقیقه باقی مانده از این بازی را 10 نفره سپری كند.

بویان استانكو، كریستین تاناس و دراگوس گریگوره بازیكنان تیم رومانی بودند كه در این بازی كارت زرد دریافت كردند.

مجارستان نیز با تك گل آدام زالای در دقیقه 21 جزایر فارو را شكست داد. آتلی گرگرسن، هالور هانسون و فرودی بنیامینسن از جزایر فارو و زلتان گرا از مجارستان در این دیدار كارت زرد گرفتند.

** گروه آی

دیدار دانمارك و پرتغال با گل دقیقه 90 رونالدو به سود پرتغال به پایان رسید. همچنین بازی صربستان و آلبانی نیز از این گروه به تعویق افتاد.

شبك**1983 ** 1917
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش