۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۳:۴۳
کد خبر: 81347836
T T
۰ نفر
جشنواره گل در كرواسي؛ پيروزي ضعيف ايتاليا و شكست بلغارستان

تهران – ايرنا – رقابت هاي گروهي جام ملت هاي اروپا، دوشنبه شب پيگيري شد و در گروه هشت، تيم ملي كرواسي جشنواره اي از گل در مقابل جمهوري آذربايجان به راه انداخت، ايتاليا به سختي از سد تيم مالت گذشت و بلغارستان مغلوب نروژ شد.

به گزارش ايرنا، در بازي كرواسي و جمهوري آذربايجان كه از ساعت22و 15 دقيقه به وقت تهران آغاز شد، آندره كراماريچ در دقيقه 11 نخستين گل بازي را به ثمر رساند.

ايوان پريسيچ در دقيقه 34 دومين گل اين مسابقه را وارد دروازه آذربايجان كرد و در دقيقه 45 نيز موفق شد سومين گل تيم خود در اين مسابقه را به ثمر برساند.

تنها ثانيه هايي پس از اين گل، مارسلو بروزوويچ موفق شد چهارمين گل را وارد دروازه آذربايجان كند تا اين نيمه چهار بر صفر به سود كرواسي به پايان برسد.

در نيمه دوم نيز، ابتدا لوكا مودريچ در دقيقه 56 از روي ضربه پنالتي به گل رسيد و در دقيقه 61نيز با اشتباه تيم آذربايجان يك گل به خودي به ثبت رسيد تا اين مسابقه با نتيجه شش بر صفر به سود كرواسي پايان يابد.

اما در ديگر بازي همزمان اين گروه، لاجوردي هاي ايتاليا ابتدا با گل گرازيانو پله در دقيقه 24 به برتري رسيدند. اما با وجودي كه مايكل ميفسود بازيكن مالت در دقيقه 28 از زمين مسابقه اخراج شد، ولي ديگر موفق به گلزني برابر حريف نشدند.

لئوناردو بونوچي نيز در دقيقه 73 از زمين مسابقه اخراج شد تا دو تيم با يك بازيكن كمتر بازي را با نتيجه يك بر صفر به سود ايتاليا به پايان ببرند.

در ديگر بازي همزمان اين گروه، تيم هاي نرو‍ژ و بلغارستان به مصاف هم رفتند كه ميزبان موفق شد با دو گل تاريك اليونوسي در دقيقه 13 و هاوارد نيلسن در دقيقه 72 در مقابل تك گل نيكلاي بودورو در دقيقه 43، سه امتياز اين مسابقه را از بلغارستان بربايد.

شبس (2) 1346 **1613

سرخط اخبار ورزش