۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۷
کد خبر: 81347559
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت تهران: بيعت با ولايت فقيه بيعت با غدير است

كرمانشاه - ايرنا - امام جمعه موقت تهران گفت: ولايت فقيه امروز تداوم ولايتهاي علوي، حسيني و مهدوي است و هركس اين ولايتها را قبول داشته باشد ولايت فقيه را هم قبول دارد و امروز بيعت با ولايت فقيه بيعت با غدير و علي (ع) است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله سيد احمد خاتمي روز دوشنبه در مراسم جشن عيد غدير خم در مسجد جامع سنقروكليايي افزود: راز ماندگاري نظام ولايي، بيعت 36 ساله است كه مردم حتي يك لحظه هم از انقلاب و ولايت فاصله نگرفتند و روز به روز بيعتشان قوي تر شد.

وي با بيان اينكه امروز سالروز ورود پرخير و بركت رهبر معظم انقلاب به كرمانشاه است، گفت: استقبال باشكوه و معنادار مردم اين استان براي خود مقام معظم رهبري هم اعجاب آميز بود.

امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: تحريمهاي صورت گرفته از سوي دشمنان نظام اسلامي با هدف ايجاد فاصله بين مردم و انقلاب و ولايت بود كه به فضل خدا مردم از انقلاب و ولايت فاصله نگرفتند، نمي گيرند و نخواهند گرفت.

آيت الله خاتمي، بعثت نبي اكرم (ص)، واقعه غدير خم، عاشورا و مهدويت را چهار حادثه تشكيل دهنده چهارچوب اسلام برشمرد و گفت: در بين همه اينها غدير از همه ممتاز است و در بحث تثبيت بعثت و تحكيم دين اهميت كليدي دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه حجاب را حمايت از دين دانست و نقش و گسترش حوزه هاي علميه را در برقراري امنيت در جامعه مهم عنوان كرد و بر حضور جوانان در مساجد و شركت در كلاسهاي ديني و قرآني تاكيد كرد.

وي خاطرنشان كرد: ما مردم مسلمان ايران تا آخرين نفر، تا آخرين نفس و تا آخرين قطره خونمان از ولايت جدا نخواهيم شد.

1446/567

سرخط اخبار استان‌ها