۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۷
کد خبر: 81344107
T T
۰ نفر
امام جمعه بروجرد: امنيت كشور مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است

بروجرد - ايرنا - امام جمعه بروجرد گفت: ثبات امنيت در كشور، مرهون تلاش شبانه روزي و بي وقفه نيروهاي امنيتي و سربازان گمنام امام زمان(عج ) است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'حسن ترابي' در خطبه هاينماز جمعه اين هفته بروجرد با اشاره به هفته نيروي انتظامي و سالروز تاسيس وزارت اطلاعات، امنيت را يكي از مسايل مهم برشمرد و افزود: چند ماه است كه مردم مسلمان عراق با بحران نا امني از سوي نيروهاي تروريست داعش مواجه اند و چهار سال است سوريه در آتش بحراني كه آمريكا و كشورهاي همپيمانش برپا كرده اند، مي سوزد.

وي اضافه كرد: در اين ناامني ها ، جمهوري اسلامي به عنوان جزيره ثبات از امينت بالايي برخوردار است و اين امنيت با تلاش نيروهاي امنيتي و سربازان گمنام امام زمان(عج) بدست آمده است.

وي مبارزه با مفاسد اقتصادي، انهدام شبكه تروريستي دانشمندان هسته اي، مبارزه با باندهاي بزر گ مواد مخدر، تعطيلي مراكزي كه دنبال دامن زدن به اختلافات مذاهب تحت عنوان شبكه هاي شيعي بودند، جلوگيري از نفوذ افراد نامحرم در اركان نظام و دادن اطلاعات صحيح در عرصه هاي مختلف براي تصميم گيري در كلان كشور را از جمله فعاليتهاي سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به ادامه بحران در عراق اشاره كرد و گفت: در اين هفته در عراق و سوريه، گروههاي تروريستي با فعاليتهاي خود باعث كشته شدن مردم مظلوم و بي دفاع عراق شدند و اين در حاليست كه اقدامات آمريكايي ضد داعش به صورت نمايشي ادامه دارد.

وي اظهار داشت : امروز مردم كوباني در حال مقاومت با دست خالي هستند و ده ها هزار نفر از مردم اين شهر آواره شده و پشت مرزهاي تركيه هستند و اجازه ورود به اين كشور را ندارند.

امام جمعه بروجرد در ادامه ماه ذي الحجه را ماه ولايت دانست و افزود: عيد غدير از بزرگترين و عظيم ترين اعياد است و اين روزي است كه از طريق حادثه غدير افراد مي توانند به كمال برسند.

7189/ 1625
۰ نفر