۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۴
کد خبر: 81340572
T T
۰ نفر
امام جمعه گناوه: رابطه نيروي انتظامي با مردم براساس اعتماد باشد

گناوه - ايرنا - امام جمعه گناوه گفت: نيروي انتظامي برخاسته از متن مردم است و هرچه رابطه اين نيرو با مردم براساس محبت، اعتماد و احترام باشد، بيش از پيش با هم نزديك تر و تعامل بيشتري خواهندداشت.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيدعبدالهادي ركني حسيني در ديدار با فرمانده و كاركنان نيروي انتظامي اين شهرستان افزود: وظايف نيروي انتظامي بسيار سنگين، خطير و پيچيده است و اگرانتقادات و توقعاتي ازسوي مردم نسبت به اين نيرو وجود دارد مي توان با محبت وهمدلي و دركنارهم بودن مشكلات را برطرف كرد.

وي بيان كرد: حوزه فعاليت هاي نيروي انتظامي گسترده است و همه نهادهاي مربوط بايد با اين نيرو رابطه نزديك و تنگاتنگي داشته باشند تا بتواند نقش خود را بخوبي ايفا كند.

امام جمعه گناوه گفت: دراجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و موضوع حجاب و عفاف نيروي ناجا تنها مانده و ديگر نهادهاي فرهنگي بدرستي به وظايف خود عمل نمي كنند.

وي تاكيد كرد: دراين ارتباط بايد ديگر ارگان ها و نهادهاي مربوط به اين نيرو كمك كنند و به بحث مهم فرهنگ سازي اهتمام جدي ورزند درغيراين صورت توفيق چنداني دراين زمينه نخواهيم داشت.

وي با گراميداشت هفته نيروي انتظامي، گفت: امنيت بالاي كشور مديون تلاش و مجاهدت هاي بي دريغ نيروي انتظامي است.

ركني حسيني از زحمات و تلاش هاي خالصانه فرمانده ومجموعه پرتلاش نيروي انتظامي شهرستان تقدير كرد.

فرمانده انتظامي گناوه گفت: ماموريت پليس شبانه روزي است و در رويارويي با مجرمان و تامين امنيت جانش را در كف دست گرفته و از اين نظر هيچ چيز جز رضاي خدا با آن مقايسه نخواهد شد.

سرهنگ اكبر قاسمي افزود: از ابتداي سال تاكنون هيچگونه قتل و درگيري مسلحانه در اين شهرستان روي نداده است كه يكي از دلايل اين امر همكاري خوب قوه قضاييه با ناجا و برخورد سريع و قاطع اين قوه بوده است.

وي گفت: دراين مدت كشفيات سرقت هاي فردي 93 درصد و موتورسيكلت 94 درصد بوده است.

فرمانده انتظامي گناوه بيان كرد: در بحث پديده اعتياد موادمخدر ، نيروي انتظامي به وظيفه خود عمل مي كند اما ديگر نهادها و سازمان هاي مربوطه در اين زمينه بايد بيشتر ورود كنند.

وي گفت: رهنمودها و حمايت هاي امام جمعه اين شهر افتخاري براي كل مجموعه نيروي انتظامي است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ك/2

637/539

سرخط اخبار استان‌ها