مديركل ورزش و جوانان مازندران از تلاش هاي بهداد سليمي تقدير كرد

ساري – ايرنا – مديركل ورزش و جوانان مازندران با حضور در منزل ' بهداد سليمي ' در قائمشهر ، از تلاش هاي فراوان اين وزنه بردار در راه كسب عنوان طلاي مسابقات آسيايي اينچئون كره جنوبي تقدير كرد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين ديدار ، 'حبيب حسين زادگان ' وعده كرد : مشكلات موجود اين رشته ورزشي در استان با هدف رسيدن به افتخارات و عناوين بيشتر در مسابقات معتبر برطرف مي شود .

وي گفت: وزنه برداري مازندران ، به يكي از قطب هاي اصلي اين رشته در ايران و جهان تبديل شده است و لازم است ، تلاش ها براي فراهم كردن زيرساخت هاي مناسب اين رشته ، مضاعف گردد .

عضو شوراي اسلامي قائمشهر نيز در اين ديدار خواستار قرار دادن امكانات بيشتر به قهرمانان و مدل آوران مازندراني شد .

' بهنام طيبي' كه از كشتي گيران مطرح سال هاي نه چندان دور ايران و آسيا است ، بيان كرد : قائمشهر قهرمانان فراواني در رشته هاي گوناگون ورزشي دارد اما كمبود فضاهاي ورزشي، موجب تاخير در رسيدن ورزشكاران اين شهر به افتخارات مسابقات معتبر داخلي و خارجي است .

بهداد سليمي در بازي هاي آسيايي اينچئون ، با مهار وزنه 210 كيلوگرم در حركت يكضرب ، ركورد آسيا را كه در اختيار خودش بود ارتقا داد .

در حركت دو ضرب هم سليمي مانند تك ضرب كار خود را پس از همه ورزشكاران با 241 كيلوگرم آغاز كرد و پس از موفقيت در بالاي سر بردن آن توانست در حركت دوم وزنه 255 كيلوگرم را بالاي سر ببرد تا دو بار پياپي ركورد آسيا را جابه جا كند. ك/3

7331/1654