۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۴
کد خبر: 81332625
T T
۰ نفر
انفجار گازشهری بخشی از ساختمان سه طبقه در پایتخت را تخریب كرد

تهران بزرگ - ایرنا - افسر آماده منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: براثر انفجار مهیب گازشهری در جنوب شرق تهران بخشی از ساختمان سه طبقه مسكونی فرو ریخت و خسارات مالی فراوانی ببار آمد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی آتش نشانی تهران؛ رضا مجریانی افزود: این حادثه در طبقه اول ساختمان مسكونی سه طبقه رخ داد و منجر به تخریب این طبقه شده است.

وی با اشاره به اینكه قدرت انفجار به حدی بود كه شیشه های در و پنجره واحدهای مسكونی دو طبقه بالایی شكسته شد و تعدادی از دیوارهای محل انفجار در طبقه اول فرو ریخت، اظهار كرد: یك خودروی وانت نیز در كنار این ساختمان پارك شده بود براثر ریزش آوار خسارت دید.

مجریانی بیان كرد: خوشبختانه به هنگام بروز انفجار، كسی در داخل واحد مسكونی طبقه اول حضور نداشت لذا براثر این حادثه به كسی آسیب نرسیده است.

افسر آماده آتش نشانی تهران با اشاره به اینكه آتش نشانان همزمان با قطع جریان برق و گاز به ایمن كردن محل حادثه پرداختند، افزود: كارشناسان آتش نشانی با حضور در محل حادثه به علت یابی این انفجار و میزان خسارت پرداختند.

وی اظهار كرد: درپی تماس همسایگان با سامانه 125 و اعلام وقوع این حادثه، آتش نشانان ایستگاه های 24 و 48 به همراه گروه امداد و نجات 9 ساعت 22:40 دقیقه شب گذشته به محل حادثه واقع در محله اصفهانك، خیابان كیانی اعزام شدند.

تهرام/519/1109//1348
۰ نفر