۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۳
کد خبر: 81331826
T T
۰ نفر
همايش مردمي تبيين ضرورت هاي افزايش جمعيت در تنكابن برگزار شد

نوشهر - ايرنا - همايش مردمي تبيين ضرورت هاي افزايش جمعيت به همت ستاد دومين جشنواره زوجهاي خوشبخت شهرستان تنكابن برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از فرمانداري تنكابن، كميته بانوان ستاد گراميداشت هفته دفاع مقدس شهرستان تنكابن در دومين جشنواره زوج هاي خوشبخت اقدام به برگزاري همايش مردمي تبيين ضرورت هاي افزايش جمعيت با تأكيد بر تربيت فرزندان صالح و تحكيم بنيان خانواده كرد.

در اين همايش كه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) و گراميداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، دكتر سليماني مشاور و كارشناس خانواده و آسيب هاي اجتماعي با اشاره به فلسفه ازدواج و تشكيل خانواده، گفت: تربيت فرزند صالح و آگاه از مهم ترين مسووليت هاي پدر و مادر در دوران كودكي، نوجواني و جواني فرزندان تا مرحله ازدواج است.

وي در ادامه به معيارهاي دوست يابي فرزندان، كسب آگاهي و شناخت در انتخاب همسر، تكيه بر خانواده در ازدواج و فرزند آوري و فرزند پروري بر اساس اصول اسلامي اشاره كرد.

در اين همايش كه در آن سيد ابراهيم هاشمي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان تنكابن، مسوولين شهرستاني، كاركنان اداري ،خانواده هاي ايثارگران و فرهيختگان دانشگاهي و دانش آموزي حضور داشتند كه از تعدادي از زوجين منتخب فرهيخته دانشگاهي تجليل به عمل آمد.ك/1

1535/608

سرخط اخبار استان‌ها