۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱
کد خبر: 81321959
T T
۰ نفر

موفقيت هاي دفاع مقدس نتيجه تعامل ارتش و سپاه بود

۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱
کد خبر: 81321959
موفقيت هاي دفاع مقدس نتيجه تعامل ارتش و سپاه بود

تبريز- ايرنا- فرمانده تيپ 21 تكاور ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: موفقيت هاي دوران دفاع مقدس نتيجه تعامل، همكاري و وحدت مثال زدني ارتش و سپاه بود.

سرهنگ غلامرضا ظهيرمالكي روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از دوران دفاع مقدس تاكنون اين دو نهاد و نيروي جان بر كف دركنار هم بوده اند و اگر اين تعامل سازنده وجود نداشت، هيچگاه انقلاب اسلامي تثبيت نمي شد.

وي، هفته دفاع مقدس را يادآور ايثارگري ملت و نيروهاي مسلح خواند كه با رهبري داهيانه امام خميني(ره) و پشتيباني آحاد مردم از نيروهاي مسلح، نگذاشتند وجبي از خاك كشور در دست بيگانگان باشد.

ظهيرمالكي، به نقش شهدا و خانواده هاي آنها در پيروزي رزمندگان در جنگ هشت ساله اشاره كرد و گفت: امنيت و آرامش امروز كشور مديون صبر و استقامت خانواده هاي معظم شهدا،‌ جانبازان و ايثارگران است.

وي با تاكيد بر نقش مهم ايران در معادلات منطقه اي و جهاني اظهار كرد: اينها همه در سايه خون شهدا و رهبري امام خميني(ره) و در عصر حاضر هدايت حكيمانه فرمانده معظم كل قوا حاصل شده است.

اين مقام ارتش جمهوري اسلامي با اشاره به حضور ارتش در نمايشگاه دستاوردهاي دفاع مقدس در تبريز اظهار كرد: عمليات رواني، فناوري اطلاعات و سلاح جديد از جمله مهمترين غرفه هاي ارتش در اين نمايشگاه است.

ظهيرمالكي افزود: موجب افتخار است كه همه سلاح و تجهيزات جديد نظامي به همت دانشمندان جوان كشور ساخته شده و مورد استفاده قرار مي گيرد.

7236/ 1495/ 684
۰ نفر