۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸
کد خبر: 81321537
T T
۰ نفر
نیروهای مسلح مستقر در زاهدان گوشه ای از اقتدار و صلابت نظامی ایران را به نمایش گذاشتند

زاهدان- ایرنا- نیروهای مسلح مستقر در زاهدان و سایر شهرستانهای سیستان و بلوچستان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با برگزاری آیین سان و رژه گوشه ای از اقتدار و صلابت نظامی ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، در این آیین كه روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، شماری از مسوولان ارشد اجرایی و نظامی و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد، یگان های مختلف پیاده و موتوری نظامی، انتظامی و بسیج مردمی بخش كوچكی از توان رزمی و دفاعی بالای خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشكر 88 زرهی سیستان و بلوچستان در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان نماد اقتدار ایران اسلامی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه جهانی باعث ترس و وحشت دشمنان از رویارویی با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده است.

امیر سرتیپ 'هوشنگ اسدی' افزود: به لطف و عنایت خداوند متعال جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای از استقلال و خودكفایی رسیده است كه نیروهای مسلح كشور به خوبی می توانند از مرزها و حدود این سرزمین حراست كنند.

وی تاكید كرد: صلابت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حدی است كه دشمنان هیچ گاه نمی توانند فكر و اندیشه كوچكترین تجاوز به این آب و خاك را به ذهن خود راه دهند.

وی گفت: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به درجه ای از آمادگی رسیده اند كه علاوه بر حراست از سواحل كشور می توانند با ورود به آب های آزاد از منافع ایران و سایر كشورها حمایت كنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشكر 88 زرهی زاهدان افزود: شهدا با نثار جان شیرین خود درس استقامت، آزادگی و پایداری را به هم سنگران خود آموختند و سند وفاداری به آرمان های نظام جمهوری اسلامی را با خون سرخ خود امضا كردند.

وی با بیان اینكه دستاوردهای امروز كشور در عرصه های مختلف به بركت خون پاك شهدا نصیب ایران اسلامی شده است گفت: همه مسوولان موظف به پاسداشت از خانواده معظم شهدا و ایثارگران این آب و خاك هستند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا نظیر این مراسم در شهرستانهای مختلف سیستان و بلوچستان از جمله زابل، ایرانشهر، خاش، چابهار و كنارك برگزار شد. ك/2

7307 / 653
۰ نفر