۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰
کد خبر: 81321235
T T
۰ نفر
استاندار كرمان : رسالت امروز جهاد در جبهه اقتصادي است

كرمان - ايرنا - استاندار كرمان گفت : همانطور كه در هشت سال دفاع مقدس با مديريت جهادي تلاش كرديم امروز هم بايد در جبهه اقتصادي جهاد كنيم.

به گزارش ايرنا، عليرضا رزم حسيني روز دوشنبه در آيين رژه نيروهاي مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: مردم ما همانگونه كه در هشت سال دفاع مقدس به ياري خداوند متعال، پيروي از امام راحل و وحدت خود پيروز ميدان شدند امروز هم بايد در جبهه ديگر تلاش كنند تا اقتصاد كشور را به اقتصاد اول منطقه تبديل كنند.

وي با گراميداشت هفته دفاع مقدس و رشادت رزمندگان خاطرنشان كرد: 34 سال قبل صدام قرارداد الجزاير را پاره و تجاوز به خاك ايران را آغاز كرد.

استاندار كرمان گفت: صدام تجاوز به خاك كشور را با حملات هوايي شروع كرد و در همان ساعات اوليه 19 نقطه از خاك ايران بمباران شد.

وي بيان كرد: 35 كشور در دوران جنگ تحميلي از صدام حمايت و از همه نوع تجهيزات براي تجاوز به كشور ما استفاده كردند اما جوانان از سراسر كشور داوطلبانه به همراه ارتش و سپاه با اطاعت از رهبري در جبهه ها حضور يافتند و در مقابل متجاوزان ايستادگي كردند.

رزم حسيني گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس 163 عمليات كوچك و بزرگ را انجام دادند و دشمن را از كشور خارج كردند.

وي با بيان اين كه هفته دفاع مقدس يادآور ارزش هايي مانند ايثار و شهادت است ادامه داد: روحانيت و همه مردم در پيروزي كشور در جنگ تحميلي نقش داشتند زيرا دفاع مقدس يك دفاع مردمي بود.

رييس شوراي تامين استان كرمان تاكيد كرد: اميد است همانطور كه جنگ را اداره كرديم امروز در حوزه اقتصادي نيز با عمل به اقتصاد مقاومتي مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين حوزه هم موفق شويم.

رژه با صلابت نيروهاي مسلح مستقر در كرمان با حضور نماينده ولي فقيه در استان، استاندار، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرماندهان نظامي و انتظامي و جمعي از مسوولان و مردم در مسير بلوار 22 بهمن شهر كرمان برگزار شد.ك/2

7444/8154
۰ نفر