۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲:۳۷
کد خبر: 81320965
T T
۰ نفر
سرنوشت لبنان درگرو پیروزی قاطع بر تروریسم تكفیری است

بیروت – ایرنا – شیخ « نبیل قاووق» معاون رییس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینكه لبنان امروز در قلب نبرد با تروریسم تكفیری قرار دارد، تاكید كرد كه سرنوشت و آینده لبنان در گرو پیروزی قاطع در این نبرد است.

به گزارش ایرنا، شیخ نبیل قاووق روز یكشنبه در یك سخنرانی در مراسمی در شهرك خیام در جنوب لبنان، تصریح كرد: طبیعت مبارزه با تروریسم تكفیری ایستادن همه ملت و نیروهای سیاسی لبنان در كنار ارتش و اتخاذ یك موضع یكپارچه ، قاطع و قوی را ضروری ساخته است.

وی خاطرنشان كرد كه همبستگی و همكاری لبنانی ها درهمه سطوح ، خارج شدن از دایره محاسبات سیاسی و منافع زودگذر و آنی برای پیروزی در نبرد با ترورسیم تكفیری تردید ناپذیر است.

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله ، جنایاتی مانند اعدام و سربریدن را كه گروه های تروریستی تكفیری داعش و جبهه النصره در 50 روز گذشته بویژه علیه نظامیان ربوده شده لبنانی مرتكب شده اند، محكوم كرد و هشدار داد كه لبنان و وحدت و وجود آن درخطر است.

شیخ نبیل قاووق با بیان اینكه تروریست های تكفیری با اعدام و بریدن سر نظامیان ربوده شده درصدد شعله ور كردن شعله های آتش فتنه در لبنان هستند، گفت كه آیا این شرایط اجازه می دهد با تكفیر های مماشات كنیم و یا در پاسخ گویی به سریال اعدام و بریدن سرها سستی و ضعف از خود نشان دهیم.

وی تصریح كرد: لبنانی ها تاكنون موفق شده اند به گروه های تروریستی كفیری اجازه ندهند به اهداف شومشان دست یابند زیرا همه ما خواستار ثبات، همبستگی ملی و پیروزی لبنان در نبرد با این گروه ها هستیم.

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله تاكید كرد كه باید به ارتش لبنان اختیارات كافی داده شود تا بتواند نظامیان ربوده شده را بدون قید و شرط آزاد و روند آزادسازی شهرك عرسال و حومه و بلندی های آن را از اشغال گروه های تروریستی تكفیری بیگانه تكمیل كند.

شیخ نبیل قاووق با تاكید به اینكه حزب الله بدون حد و مرز در كنار ارتش لبنان در نبرد ملی و تاریخی ضد تروریسم تكفیری ایستاده است، اظهارداشت: ارتش در مرزها سرگرم جنگ و نبرد است و ما در پشت مرزها نباید مسئولیت خود را فراموش كنیم و باید زمینه را برای تكمیل نبرد در بلندی های عرسال والقلمون فراهم نماییم.

وی بر ضرورت همكاری ارتش و مقاومت در نبرد با تروریسم تكفیری تاكید كرد و افزود: این جنگ بر لبنان تحمیل شده و تنها راه و گزینه فراروی لبنانی ها مبارزه تا پیروزی نهایی و نابودی ترورسیم تكفیری است.

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله خاطرنشان كرد: اكنون لبنان به معادله قدرتمند ارتش، ملت و مقاومت نیاز دارد تا بتواند با استفاده از همه برگ های برنده خود بر ترورسیم تكفیری پیروز شود.

شیخ نبیل قاووق تصریح كرد ملت لبنان كه بارها از جمله در سال 2006 بر دشمن صهیونیستی پیروز شده است، امروز هم از كسب پیروزی در مقابل آمریكا و تروریست های تكفیری و صهیونیستی ناتوان نخواهد بود.

وی با بیان اینكه « با خون شهدای ارتش لبنان پایان طرح تكفیری در لبنان نوشته شده است»، گفت: تاریخ شهادت خواهد داد كه ریخته شدن خون نظامیان شهید علی السید، عباس مدلج و محمد حمیه ، اعلام پایان داعش و جبهه النصره و فروپاشی طرح امارات تكفیری ها در لبنان است.

علی السید وعباس مدلج را گروه تروریستی تكفیری داعش سربریده و محمد حمیه را جبهه النصره دیگر گروه تروریستی تكفیری اعدام كرده است.

خاورم ** 1324

سرخط اخبار جهان