۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۴۴
کد خبر: 81317692
T T
۰ نفر

تصادف در بزرگراه تهران - كرج سه كشته بر جا گذاشت

۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۴۴
کد خبر: 81317692
تصادف در بزرگراه تهران - كرج سه كشته بر جا گذاشت

تهران بزرگ - ايرنا - وقوع يك تصادف عصر پنجشنبه در بزرگراه تهران - كرج، 3 كشته و 2 مجروح بر جا گذاشت.

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران درباره اين حادثه به خبرنگار ايرنا گفت: ساعت 16:45 دقيقه روز پنجشنبه يك دستگاه خودروي سواري 206 در اين اتوبان در حركت بود كه با يك دستگاه مزدا 3 برخورد مي كند.

سيدجلال ملكي اظهار كرد: نيروهاي آتش نشاني پايتخت به همراه تجهيزات لازم در محل حادثه واقع در اتوبان تهران - كرج بعد از ورودي شهيد باكري حضور يافتند تا خدمات لازم را به مصدومان احتمالي ارايه كنند.

مدير روابط عمومي اورژانس تهران نيز درباره اين تصادف در بزرگراه تهران - كرج، گفت: خودروي سواري 206 با چهار سرنشين در مسير غرب به شرق اين اتوبان در حركت بود كه به دليل سرعت زياد و عدم كنترل با گارديل برخورد و از آن عبور كرده و به خودروي مزدا 3 كه از مسير مقابل در حركت بوده، برخورد مي كند.

حسن عباسي اظهار كرد: در اين حادثه سه نفر از سرنشينان خودروي سواري 206 شامل 2 خانم و يك آقا حدود 20 ساله در دم فوت مي كنند و فرد ديگر از اين وسيله نقليه و تنها سرنشين مزدا نيز مصدوم مي شوند.

وي وضعيت عمومي سرنشين چهارم وسيله نقليه پژو 206 را كه پسر حدود 20 ساله است را وخيم اعلام كرد و افزود: نيروهاي اورژانس اين دو مصدوم را به بيمارستان حضرت رسول (ص) تهران منتقل كردند.



* آتش سوزي انبار مبل در جاده خاوران

ملكي همچنين از مهار آتش سوزي گسترده انبار مبل واقع در جاده خاوران شهرك صنعتي عباس آباد خبر داد و گفت: بخش وسيعي از سوله مبل سازي به مساحت 2 هزار 500 متر مربع به دليل نامعلومي دچار آتش سوزي شد.

وي اظهار كرد: نيروهاي آتش نشاني تهران به همراه نيروهاي پاكدشت و عباس آباد توانستند از سرايت اين حريق جلوگيري و آن را مهار و خاموش كنند.

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران گفت: اين حادثه مصدوم يا فوتي نداشته است.

تهرام/519/1109/591
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه