۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۸
کد خبر: 81314668
T T
۰ نفر

شكوفه هاي قرآني برتر معرفي شدند

۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۸
کد خبر: 81314668
شكوفه هاي قرآني برتر معرفي شدند

تهران - ايرنا - همزمان با برگزاري سي و ششمين دوره مسابقات قرآن شكوفه ها در بخش پسران، شكوفه هاي قرآني برتر در رشته هاي ترتيل و حفظ 20 جزء معرفي شدند.

به گزارش ايرنا، پس از پايان سي ‌و ششمين دوره مسابقات قرآن شكوفه ‌ها در بخش پسران، «مهدي محمدي» در رشته حفظ 20 جزء و «مهدي حكيمي» در رشته ترتيل موفق به كسب رتبه ‌هاي نخست شدند.

اسامي نفرات اول تا پنجم رشته ‌هاي «حفظ 20 جزء» و «ترتيل» اين دوره از مسابقات قرآن شكوفه ‌ها در بخش پسران زير 16 سال به شرح ذيل است:

مهدي محمدي از زنجان، مجيد اميني از قم، محمد محمودي از آذربايجان شرقي، اميررضا رحيمي از گيلان و سجاد فياض از خراسان شمالي در اين مسابقات مقام هاي اول تا پنجم بخش حفظ 20 جزء را از آن خود كردند.

همچنين در رشته ترتيل مهدي حكيمي از اردبيل، محمدمهدي قماري از قم، مسعود شريفي از مركزي، موسي ‌الرضا سعيدي از خراسان رضوي و رسول حميديان از خوزستان به عنوان نفرات برتر اول تا پنجم شدند.

سي ‌و ششمين دور مسابقات سراسري قرآن كريم در مقطع شكوفه ها در بخش حفظ، قرائت و ترتيل با شركت 241 متسابق، از روز شنبه 22 شهريورماه در دو بخش برادران آغاز شد و همچنين از امروز 25 شهريورماه رقابت ‌هاي شكوفه‌ هاي قرآني در بخش دختران در مجتمع «دشت بهشت» استان البرز آغاز مي‌ شود.

اجتمام**7268 ** 1418
۰ نفر