۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۸
کد خبر: 81311889
T T
۰ نفر
نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواري دسته يك باشگاه هاي كشور مشخص شدند

اروميه - ايرنا - نفرات برتر بخش تايم تريل دومين مرحله مسابقات دوچرخه سواري ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور روز يكشنبه در شهرستان خوي مشخص و معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در دومين و آخرين مرحله مسابقات دوچرخه سواري ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور، دوچرخه سواران حاضر در قالب 13 تيم از 12 استان كشور در دو بخش تايم تريل انفرادي و استقامت شركت دارند.

در نخستين روز اين مسابقات 30 دوچرخه سوار در رشته تايم تريل انفرادي مسير 14 كيلومتري جاده خوي - تفرجگاه شهر فيرورق را به صورت رفت و برگشت ركاب زدند.

در پايان مسابقات اين بخش، 'اسماعيل باقري' از باشگاه پدافند هوائي ارتش تهران با زمان 17 دقيقه و 26 ثانيه و 9 صدم ثانيه اول شد.

'ميلاد پيرالهي' از هيئت دوچرخه سواري ساوه با زمان 17 دقيقه و 51 ثانيه و 97 صدم ثانيه و 'ميثم دربندي' از موسسه خاتم ارتش تهران با 17 دقيقه و 56 ثانيه و 96 صدم ثانيه هم به ترتيب دوم و سوم شدند.

بخش استقامت اين دوره از مسابقات نيز صبح فردا با حضور 56 دوچرخه سوار از مقابل بارگاه شمس تبريزي خوي تا شهر چالدران به مسافت 78 كيلومتر برگزار مي شود.

به گفته رئيس سازمان ليگ دوچرخه سواري كشور، افراد برتر اين مسابقات براي شركت در رقابت هاي قهرماني دوچرخه سواري آسيا در سال 2015 انتخاب مي شوند.

'محمود وفايي' گفت: هم اكنون 40 باشگاه دوچرخه سواري در كشور ساماندهي شده اند.

تيم آذربايجان غربي با 10 ورزشكار در قالب يك تيم از شهرستان خوي به مربيگري ابوالحسن اوغلي و يك تيم منتخب استان به مربيگري بهروز فخري و سرپرستي مرتضي فرنيا در اين رقابتها حضور دارند.

مرحله نخست رقابتهاي ليگ دوچرخه سواري دسته يك باشگاه هاي كشور اواخر خرداد ماه امسال در بخش جاده به ميزباني استان گلستان و در شهرستان گرگان برگزار شده بود.

در مرحله اول در بخش تايم تريل انفرادي كه به مسافت 16 كيلومتر برگزار شد، دوچرخه سواران تيم هاي ساوه، رعد پدافند هوائي و سمنان به ترتيب اول تا سوم شده بودند.

در بخش استقامت جاده نيز كه به مسافت 100 كيلومتر در اتوبان گرگان به آق قلا برگزار شد دوچرخه سواراني از تيم هاي محيط زيست گلستان، رعد پدافند هوائي و چابهار به ترتيب بر سكوي اول تا سوم جاي گرفتند.

خوي از شهرهاي شمالي آذربايجان غربي است و با مركز استان 130 كيلومتر فاصله دارد.

7128/581/ 605
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش