۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۲۲
کد خبر: 81297391
T T
۰ نفر

رای شكایت استقلال از سه بازیكن لیگ برتر صادر شد

۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۲۲
کد خبر: 81297391
رای شكایت استقلال از سه بازیكن لیگ برتر صادر شد

تهران – ایرنا – رییس كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از صدور رای این كمیته در ارتباط با شكایت باشگاه استقلال از مهدی رحمتی، ایمان موسوی و حسین كعبی خبر داد.

علی اكبر محمد زاده عصر سه شنبه در گفت و گو ایرنا اظهار داشت: بعد از ظهر امروز جلسه كمیته اخلاق فدراسیون در ارتباط با شكایت باشگاه استقلال از بازیكنان یاد شده تشكیل و رای صادر شد.

رییس كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره جزئیات رای صادره گفت: رای كمیته اخلاق دراختیار فدراسیون قرار گرفته و تا ساعات آینده از طریق سایت فدراسیون فوتبال جزئیات رای اعلام می شود.

محمدزاده در پاسخ به این سئوال كه آیا بازیكنان یاد شده محكوم شده اند یا تبرئه افزود: فعلا نمی توان اطلاعاتی دراین خصوص بدهم و رسماازطریق فدراسیون اعلام می شود.

باشگاه استقلال تهران در واكنش به اظهارات جواد نكونام، مهدی رحمتی، ایمان موسوی وحسین كعبی مبنی بر وجود سوء جریان در این باشگاه با ارایه نامه ای به كمیته اخلاقی فدراسیون خواستاررسیدگی به ادعاهای این بازیكنان شده است.

با توجه به عدم حضور نكونام در ایران، كمیته اخلاق فدراسیون از نكونام خواسته مدارك و اسناد خود را دال بر اثبات ادعاهایش مبنی بر وجود سوء جریان در باشگاه استقلال ارایه كند.

علاوه براین، امیر قلعه نویی نیز از طریق وكیل شخصی خود پیگیر اظهارات و ادعاهای بازیكنان یاد شده از طریق مراجع قضایی است.

ورزشی(4)**9140**1590
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش