۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۵
کد خبر: 81297297
T T
۰ نفر

كفاشیان: اگر حق پخش ندهند لیگ را تعطیل می كنیم

۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۵
کد خبر: 81297297
كفاشیان: اگر حق پخش ندهند لیگ را تعطیل می كنیم

تهران – ایرنا – رییس فدراسیون فوتبال در باره حق پخش تلویزیونی لیگ گفت:اگر نمی خواهندحق پخش تلویزیونی را بدهند لیگ را تعطیل می كنیم زیرا بدون پول و امكانات نمی توان بهترین بود.

به گزارش ایرنا، علی كفاشیان در جمع خبرنگاران در مقابل فدراسیون فوتبال، در مورد حق پخش تلویزیونی، گفت: سالانه بیش از دو هزار و 500 بازی در رده بزرگسالان برگزار می شود و این جدا از مسابقات مربوط به رده های پایه است.

رییس فدراسیون فوتبال هزینه های فوتبال را سالانه 330 میلیارد تومان خواند و گفت:ازاین مبلغ 160میلیارد تومان ازمحل اسپانسرهای محیطی تامین می شود و 180 میلیارد تومان نیز از صدا و سیما می خواهیم.

كفاشیان گفت:اگرنمی‌خواهند حق پخش بدهند لیگ باشگاهی را تعطیلی می‌كنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: آقایان می‌گویند می‌خواهیم بهترین‌ در سطح آسیا باشیم اما بدون پول و امكانات نمی توان بهترین بود.

كفاشیان با بیان اینكه از طریق وزیر ورزش پیگیر موضوع حق پخش تلویزیونی است، افزود: ما فقط از وزارت ورزش انتظار حمایت مالی داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباه احتمال حضور كی روش درتیم ملی گفت: هنوز هم می‌گویم 99 درصد احتمال دارد زیرا ما شرایط را اعلام می‌كنیم و او اگر دوست داشت می آید.

وی در پاسخ به این سئوال كه مردم دوست دارند كی روش بماند گفت: به رای فدراسیون، كمیته فنی ومردم احترام می گذاریم وهیات رئیسه هم گفته كی‌روش را بیاوریم و تاكنون با هیچ مربی دیگری مذاكره نداشته‌ایم.

كفاشیان در مورد شایعه مذاكره با حسین فركی گفت: او از مربیان خوب ماست اما تا جام ملت‌های آسیا زمان زیادی نداریم و خیلی كارها را كی روش انجام داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد میزان دستمزد سرمربی تیم ملی،گفت: قراردادی با كی روش بستیم و نمی توانیم كمتر از آن به سرمربی تیم ملی پول بدهیم.

وی درمورد همكاری نكردن باشگاه‌ها با تیم امید نیزگفت:هر باشگاهی بازیكنش را به تیم امید ندهد، كارت آن بازیكن را می‌گیریم و بازیكن تاپایان فصل حق حضوردر لیگ برتر را نخواهد داشت.

ورزشی(1)**9140**1590
۰ نفر