۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۲۳
کد خبر: 81296326
T T
۰ نفر
وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ شهدای كردستان ادای احترام كرد

سنندج - ایرنا - 'علی اصغر فانی' وزیر آموزش و پرورش صبح سه شنبه در بدو ورود به استان كردستان با حضور در گلزار بهشت محمدی سنندج به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه با اهدای گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای خطه كردستان را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان های والای شهدا تجدید بیعت كردند.

مردم كردستان در دوران جنگ تحمیلی پنج هزار و 470 شهید تقدیم انقلاب اسلامی كرده است و بعد از دوران دفاع مقدس نیز بیش از 250 نفر از این استان در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل شده اند.

در دوران دفاع مقدس، استان كردستان همچنین 9 هزار و 500 جانباز سرافراز و 805 آزاده سربلند تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.

'علی اصغر فانی' وزیر آموزش و پرورش صبح امروز سه شنبه به منظور شركت در همایش سراسری آموزش فیزیك ایران و همچنین دیدار با فرهنگیان استان كردستان وارد سنندج شد.

وزیر آموزش و پرورش علاوه بر حضور در مراسم افتتاحیه همایش سراسری فیزیك ایران، در نشست مشترك شورای آموزش و پرورش استان كردستان و گردهمایی مدیران مدارس استان شركت می كند.

فانی در سفر یك روزه به كردستان در سه برنامه حضور می یابد.

همایش سراسری فیزیك ایران از 9 شهریور آغاز شده و امروز سه شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش در مجتمع امام خمینی (ره) آموزش و پرورش استان كردستان به صورت رسمی افتتاح می شود.

تاكنون 451 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده كه از این تعداد 151 مقاله برگزیده شده است.

از میان مقاله های برگزیده، 51 اثر به صورت سخنرانی و 100 مقاله نیز به صورت پوستر در طول سه روز برگزاری این همایش ارایه می شود.

591/7346
۰ نفر