۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶
کد خبر: 81291365
T T
۰ نفر

«بازي جديد بابك زنجاني» به روايت يك نماينده

۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶
کد خبر: 81291365
«بازي جديد بابك زنجاني» به روايت يك نماينده

تهران- ايرنا- فردي كه ادعا كرده بود قصد پرداخت بدهي بابك زنجاني را دارد با هماهنگي شخص او و به منظور انحراف در پرونده اين پيشنهاد را داده بود.

'اميرعباس سلطاني' عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با «انتخاب» تصريح كرد: اتفاق خاصي در پرونده زنجاني نيفتاده و با هيچ پيشرفتي در اين مورد مواجه نبوده‌ايم.

نماينده مردم بروجن در مجلس با بيان اينكه زنجاني با خيال راحت همه را به بازي گرفته است، گفت: 90 درصد اموال اين آقا در تركيه، تاجيكستان و ساير كشورهاست و جايش امن است. تنها چند درصد اموال زنجاني در ايران است كه متاسفانه هركدام چندين صاحب دارد و بلاتكليف است.

سلطاني تصريح كرد: در اين ميان، تنها دولت و ملت هستند كه به خاطر عدم دريافت پول خود ضرر مي‌كنند. اين عضو كميسيون انرژي مجلس با بيان اينكه زنجاني هر روز يك بازي جديد در مي‌آورد، گفت: سه هفته پيش فردي ادعا كرد كه مي‌خواهد بدهي‌ها را پرداخت كند، اما مشخص شد كه اين يك بازي است كه با هماهنگي شخص زنجاني انجام گرفته است.

وي افزود: اينها به دنبال ايجاد حاشيه و منحرف و خارج كردن پرونده از مسير اصلي خود بودند. سلطاني با بيان اينكه بابك زنجاني احساس خطر نمي‌كند و به او سخت نمي‌گذرد، درباره رضا ضراب و ارتباطش با بابك زنجاني نيز گفت: زنجاني و دوستانش يك تيم هستند. رضا ضراب در دادگاه گفته است كه مدير تحت فرمان زنجاني بوده و هيچ اختياري نداشته است.

اول**1368**
۰ نفر