۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۱
کد خبر: 81287849
T T
۰ نفر
راهيابي حدود 4 هزار اثر به جشنواره فيلم و عكس همراه تهران

تهران - ايرنا - هيات انتخاب بخش عكس دومين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران، 3 هزار و 963 عكس را در بخش هاي اصلي، تهران از نگاه همراه و دانشگاه از نگاه همراه به هيات داوران معرفي كرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگي ايرنا، ساعد نيكذات، كيارنگ علايي و عباس كوثري در هيات انتخاب بخش عكس جشنواره 3 هزار و 963 عكس از مجموع 24 هزار و 606 عكس ارسال شده به جشنواره را براي حضور در بخش داوري انتخاب كردند.

حميد خاني دبير دومين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران گفت: در بخش اصلي 17 هزارو 428 عكس عكس، در بخش تهران از نگاه همراه 5 هزار و 303 عكس و در بخش دانشگاه از نگاه همراه يك هزار و 875 عكس براي حضور در جشنواره ارسال شده اند كه از اين تعداد3 هزار و963 عكس واجد شرايط حضور در داوري بودند.

وي با اشاره به استقبال شركت كنندگان از اين جشنواره اظهار كرد: ديدن 24 هزارو 606 عكس و انتخاب بهترين آنها براي معرفي به داوران، كار ساده اي نيست، به همين جهت هيات انتخاب در يك بازه زماني يك هفته اي عكس ها را ديدند تا فرصت كافي براي انتخاب عكس ها مهيا باشد.

دبير دومين جشنواره همراه تهران با اشاره به برگزاري جلسه داوري در روزهاي آتي گفت: داوران در اين جلسه آثار راه يافته به جشنواره و برگزيدگان را مشخص مي كنند. آثار راه يافته در گالري جشنواره به نمايش در مي آيند و برگزيدگان نيز در اختتاميه معرفي شده و از آنان تقدير مي شود.

حميد خاني در دسته بندي عكس هاي رسيده گفت: مهم ترين مسئله اي كه در بخش هاي موضوعي 'تهران از نگاه همراه' و 'دانشگاه از نگاه همراه' وجود داشت، بي توجهي به موضوع بود، تعدادي از آثار به اين دليل از داوري حذف شد كه موضوع مورد نظر اين بخش را رعايت نكرده بودند.

جلسه داوري بخش عكس دومين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران با حضور سيف الله صمديان، محمود كلاري، حميد جبلي، مهدي مقيم نژاد و شادي قديريان برگزار خواهدشد.

دومين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران با نمايش فيلم و عكس هاي راه يافته به جشنواره، 21 تا 28 شهريور ماه 93 در تهران برگزار مي شود.

فراهنگ ** 9246**1601**

سرخط اخبار فرهنگ