۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱
کد خبر: 81276493
T T
۰ نفر
ساخت بیش از10 تله فیلم در دستوركار نوروز شبكه دو سیما

تهران-ایرنا- مدیر فیلم های شبكه دو سیما از تولید و پخش بیش از 10 تله فیلم برای نوروز سال آینده خبر داد.

مهدی كریمی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار كرد: شبكه 2 سیما نوروز امسال هشت تله فیلم با مضامین و محتوای اجتماعی، دینی و اخلاقی تولید و پخش كرد.

وی با بیان اینكه با توجه به مناسبت‌های سال آینده وهمچنین انتظارمخاطبان شبكه دو سیما برای نوروز سال 94 از هم اكنون برنامه ریزی كرده است، گفت: فیلم تلویزیونی باور بهار به تهیه كنندگی محسن شایانفر از جمله آثاری است كه برای پخش از آنتن این شبكه تدارك دیده شده است.

كریمی با اعلام اینكه قصه باور بهار برتكریم سالمندان، دید وبازدید و صله رحم وغیره تاكید دارد، افزود: معطوف كردن نسل جوان به ارزش های بزرگان خانواده، همدلی و همراهی و درك كسانی كه بودنمان ، مدیون رنج و محنت ، عشق و محبت و تلاش های آن هاست از پیام های این تله فیلم است.

مدیر فیلم های شبكه دو سیما تصریح كرد: این تله در شورای طرح و برنامه نمایشی شبكه تصویب شده و اكنون توسط سمیه صادقی یگانه مراحل بازنویسی را پشت سر می گذارد.

وی در ادامه با بیان اینكه از دیگر آثار در دست تولید این گروه می توان به یك روز مانده به عید اشاره كرد، گفت: این تله فیلم در مورد مادر بزرگی است كه دچار آلزایمر است و به قصد خرید شب عید و آماده كردن سفره هفت سین برای فامیل و آشنایان از خانه خارج شود، اما نمی تواند مسیر برگشت به خانه را تشخیص دهد؛ همه فامیل از كوچك و بزرگ دل مشغولی های روزمره خود را كنار گذاشته ، بسیج می شوند تا مادربزرگ مهربان را پیدا كنند.

فراهنگ(4)**9187**1601**

سرخط اخبار فرهنگ