۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۶
کد خبر: 81273287
T T
۰ نفر
توسعه زيرساخت هاي نهاد نماز جمعه از اولويت هاي بخش رودهن است

تهران بزرگ – ايرنا – امام جمعه جديد بخش رودهن گفت: توسعه و تقويت زيرساخت هاي نهاد نماز جمعه به عنوان نهادي مقدس از اهداف دفتر نماينده ولي فقيه در اين شهر است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'محمدرضا مديح' در خطبه هاي عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته بخش رودهن كه در مسجد حضرت علي ابن ابيطالب (ع) برگزار شد، اظهار كرد: امروز نخستين نماز جمعه مستقل در بخش رودهن با حضور مردم در اين شهر ولايت مدار و انقلابي برگزار مي شود كه لازم است از تمامي ائمه جمعه سابق شهر همچون حجت الاسلام توسلي و حجت الاسلام اسماعيلي تشكر كنم.

وي همچنين ضمن تشكر از ولي امر مسلمانان جهان كه به واسطه حكمي، بنده را براي اين منطقه مشخص كردند، از مسوولان شهرستان دماوند و بخش رودهن كه براي برپايي نماز جمعه در اين منطقه و آغاز فعاليت دفتر ولي فقيه در اين شهر تلاش نمودند، تشكر كرد.

امام جمعه جديد بخش رودهن ادامه داد: تحصيلات حوزوي را در بخش مقدماتي در استان يزد و تكميلي در استان قم به اتمام رساندم و در دوران قبل از انقلاب نيز جزء مبارزان بوده و بعد از پيروزي انقلاب به عنوان رزمنده دوران دفاع مقدس در سمت طلبه بسيجي فعاليت كردم و امروز جزء جانبازان كشور هستم.

حجت الاسلام مديح ضمن ذكر سابقه 30 ساله خود در مسووليت نهادهاي نمايندگي ولي فقيه استان هاي مختلف به برنامه هاي آتي خود در بخش رودهن پرداخت .

وي گفت: يكي از برنامه هاي من در اين شهر برگزاري فعاليت هاي فرهنگي با محوريت قرآن و عترت در راستاي سبك زندگي اسلامي به كمك مردم، مسوولان و روحانيان است كه اميد داريم با توجه به پيش بيني هاي صورت گرفته گام هاي ارزشمندي برداريم.

اين مقام مسوول برگزاري فعاليت هاي سياسي و انقلابي با محوريت خط امام (ره) و سيره مقام معظم رهبري به صورت كاملا فراجناحي را از ديگر اقدامات خويش دانست و گفت: برگزاري فعاليت هاي انقلابي بايد در راستاي ولايت پيش رود و خارج از هر گونه جناح و سياست باشد.

وي توسعه و تقويت زيرساخت هاي نهاد نماز جمعه و كمك به توسعه و پيشرفت شهر و مناطق اطراف در راستاي چشم انداز بيست ساله نظام مقدس جمهوري اسلامي را از ديگر اولويت ها دانست.

نماينده ولي فقيه در شهر رودهن روش خويش را اظهار ادب و ارادت به مردم و تعامل و همفكري با مسوولان و نيز تقويت جوان گرايي در منطقه با توجه به وجود دانشگاه جامع آزاد اسلامي در اين منطقه عنوان كرد.

تهرام/7246/564
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ