۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۳۱
کد خبر: 81271467
T T
۰ نفر

مهمترين حوادث 24 ساعت گذشته استان اصفهان

۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۳۱
کد خبر: 81271467
مهمترين حوادث 24 ساعت گذشته استان اصفهان

اصفهان-ايرنا-كشف ترياك از كپسول هوا، كشته شدن سه نفر در دو حادثه رانندگي و كشف يك ميليون و 500 هزار نخ سيگار قاچاق در اصفهان و چند رخداد ديگر ازمهمترين حوادث 24 ساعت گذشته استان اصفهان است.

* كشف ترياك از كپسول هوا

رييس مركز اطلاع رساني پليس اصفهان گفت: قاچاقچي كه مواد مخدر را داخل يك كپسول هوا جوشكاري جاسازي و قصد انتقال آن را داشت در عملياتي ويژه پليس اصفهان دستگيرشد.

مصطفي صادقيان افزود: دربازرسي از خودروي وي ماموران مقدار 20 كيلو و 800 گرم ترياك كه به صورت ماهرانه در كپسول هواي جوشكاري جاسازي شده بود كشف كردند.

وي گفت: در عمليات هاي انتظامي در شهرستانهاي خوروبيابانك،نايين و سيمرم در 72 ساعت گذشته 40 كيلو و 300 گرم مواد مخدر ترياك كشف و در اين رابطه سه دستگاه خودرو سبك توقيف و سه نفر دستگير شدند.

* كشته شدن سه نفر در دو حادثه رانندگي

'سرهنگ رضايي' رييس پليس راه انتظامي استان اصفهان افزود: در يكي از اين حوادث كه ساعت 16 عصرروز گذشته رخ داد يك دستگاه سواري پيكان با يك نفر سرنشين در محور دامنه – تيران استان اصفهان در حال حركت بود كه با شيء ثابت برخورد مي كند و بدليل شدت صدمات وارده به خودرو هر دو سرنشين فوت مي كنند .

وي با اشاره به اينكه علت در اين حادثه عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از خستگي و خواب آلودگي اعلام شده است ، افزود: در حادثه ديگر كه در ساعت 19 و بيست دقيقه ديروز در محور اصفهان – شهرضا (كمربندي شهرضا) رخ داد يك دستگاه سواري 206 به دليل تخطي از سرعت مطمئنه واژگون مي شود كه بر اثر آن راننده خودرو خانمي 30 ساله فوت مي كنند.

* يك ميليون و 500 هزار نخ سيگار قاچاق در اصفهان كشف شد

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: يك ميليون و 500 هزار نخ سيگار قاچاق خارجي در اين استان كشف شد.

سردارˈ عبدالرضا آقاخانیˈ افزود: ماموران پليس در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي در زمينه تهيه كالاي دخاني خارجي قاچاق و انتقال آنها از استان هاي غربي كشور به اصفهان فعاليت دارد تحقيقات پليسي را آغاز كردند و متوجه شدند كه سيگارهاي قاچاق با جاسازي در خودروي حمل طيور منتقل مي شود.

وي افزود: ماموران در ادامه تحقيقات، محل دپوي كالاهاي قاچاق را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي، در بازرسي از آن تعداد يك ميليون و 500 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق كشف كردند. و در اين ارتباط سه نفر متخلف شناسايي و دستگير شدند.

* دستگيري متهم فراري پس از پنج سال

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر اصفهان از دستگيري متهم فراري پس از پنج سال زندگي مخفيانه خبر داد.

خسرو احمدي افزود: در فرودين سال 1388 فردي به اتهام حمل و نگهداي 11 كيلوو پانصد گرم مواد مخدر ازنوع ترياك متوراي و تحت تعقيب قرار مي گيرد.

وي افزود: پس از گذشت پنج سال در حاليكه اين فرد با حضور در اين شهرستان به طور مخفيانه در يكي از محلات به سر مي برد شناسايي و با هماهنگي قضايي دستيگر و تحويل مراجع قضايي شد.

* دستگيري سارقي كه در كمين مشتريان بانك ها و موسسات مالي مي نشست

فرمانده انتظامي شهرستان برخوار اصفهان گفت: سارق حرفه اي كه طعمه هاي خود را از مشتريان بانك ها و موسسات مالي انتخاب و درفرصتي وجوه نقدآنها را داخل به سرقت مي برد شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ ناصر بيگلري افزود: سارق حرفه اي عمل مي كرده و با پرسه زدن در بانك ها و موسسات و قرض الحسنه سطح شهرستان سوژه هاي خود را شناسايي مي كرد و پس از خروج با موتورسيكلت با تعقيب آنها در يك فرصت مناسب وجوه نقد را از داخل خودرو به سرقت مي برد.

* كاميون بونكر حامل گاز مايع در نايين واژگون شد

يك دستگاه كاميون بونكر حامل گاز مايع امروز در نايين در شرق استان اصفهان واژگون و سبب بسته شدن راه ترانزيت جنوب كشور شد.

سرهنگ رجبعلي مختاري فرمانده انتظامي نايين در اين باره گفت: صبح امروز اين حادثه در كيلومتر 12 محور نايين به اردكان رخ داد.

گ/8114/ 546

سرخط اخبار استان‌ها