۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۱۱
کد خبر: 81267655
T T
۰ نفر

سوسك در شيشه دارو + عكس

۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۱۱
کد خبر: 81267655
سوسك در شيشه دارو + عكس

گناباد - ايرنا - يك شهروند گناباد در استان خراسان رضوي از وجود چند سوسك در شيشه محلول دارويي خبر داد كه براي فرزندش تجويز شده بود.

ابوالفضل اسماعيل زاده با در دست داشتن يك شيشه محلول دارو به خبرنگار ايرنا گفت: شنبه شب گذشته براي گرفتن دارويي كه دكتر براي فرزندم تجويز كرده بود به يكي از داروخانه هاي گناباد مراجعه كرده و وقتي به منزل برگشتم مشاهده كردم كه در يكي از شيشه هاي دارو دو عدد سوسك وجود دارد.

وي افزود: اين دارو از فراورده هاي تركيبي (ساختني) مي باشد كه براي كودك دو ماهه ام تجويز شده است.

وي با بيان اينكه قصد طرح شكايت در مراجع قانوني را دارد گفت: وقتي مراكز دارو و درمان كه بايد در رعايت بهداشت الگوي مردم باشند، دارو را با چنين وضعي تحويل مردم مي دهند، از ساير اقشار جامعه چه انتظاري مي توان داشت؟

يكي از كارشناسان دارو كه خواست نامش فاش نشود به خبرنگار ايرنا گفت : اين دارو كه به صورت محلول ساخته مي شود به جذب غذا در بدن كودك كمك مي كند.

وي افزود: اين دارو از داروي هاي گران قيمت است كه ابتدا در ظرف هاي بزرگ بسته بندي مي شود و به احتمال زياد هنگامي كه از ظرف اصلي به ظروف كوچك منتقل مي شده، اين وضعيت اتفاق افتاده است.

رييس روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي گناباد نيز ضمن تاييد وجود چند حشره در داخل شيشه محلول داروي ارائه شده گفت: اين محلول براي بررسي بيشتر به معاونت دارو و غذاي اين دانشگاه ارسال شده و نتيجه آن تا چند روز ديگر اعلام خواهد شد.

اصغر كرامتي افزود: بعد از مشخص شدن نتيجه بررسي ها با متخلف يا متخلفين برخورد قانوني صورت مي گيرد./3

514 /664
۰ نفر