۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۰
کد خبر: 81264606
T T
۰ نفر
نفرات برتر رقابت هاي جايزه بزرگ جودو و كاتاي قهرماني كشور معرفي شدند

تهران - ايرنا - رقابت هاي جايزه بزرگ جودو و كاتاي قهرماني كشور كه در شهر يزد برگزار شد امروز(جمعه )با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون جودو و كوراش، در پايان رقابت هاي جايزه بزرگ جودو در يزد و در وزن منهاي 60 كيلوگرم ناصر ناصري پور و محمد رشنونژاد هر دو از خوزستان به ديدار نهايي راه يافتند كه در نهايت ناصري پور طلا گرفت و رشنونژاد روي سكوي نايب قهرماني ايستاد.

حسين قلاوند از خوزستان به همراه عباس رستمي از تهران هم به نشان برنز دست پيدا كردند.

در ديدار نهايي وزن منهاي 66 كيلوگرم محمدرضا سعيدي مدني مقابل محمد محمدي بريمانلو از خراسان شمالي به برتري رسيد و طلا گرفت.

نماينده خراسان شمالي به نشان نقره دست پيدا كرد و حيدر زحمتكش از خراسان رضوي و اميرحسين خادميان از تهران هم روي سكوي سوم ايستادند.

سعيد ملايي جودكار ملي پوش كشورمان در وزن منهاي 73 كيلوگرم با قدرت ظاهر شد و با شكست همه رقبا به ديدار نهايي رسيد و در اين مرحله مقابل مجيدتاجري به ميدان رفت.

ديدار نهايي يك مبارزه جذاب و ديدني بود كه در نهايت به سود ملايي خاتمه يافت تا ملايي به نشان طلا دست پيدا كند.

تاجري از البرز نقره گرفت و محمد صفري از تهران در كنار آرش آقايي از آذربايجان شرقي به مدال برنز مشترك دست پيدا كردند.

در وزن منهاي 81 كيلوگرم امير قاسمي نژاد يكي از بهترين هاي ايران كه چندي پيش در مغولستان به نشان برنز دست پيدا كرده بود با برتري مقابل عليرضا شيري نوكنده اي از قزوين طلا گرفت و نوكنده اي به مدال نقره بسنده كرد.

فيروز اسدي از البرز و اميد مطيري از خوزستان هم به طور مشترك سوم شدند.

در وزن منهاي 90 كيلوگرم طيب طالبي از خوزستان در پيكار با وحيد نوري از تهران در مبارزه پاياني طلا گرفت. نوري صاحب نشان نقره شد و رضا رضايي و محمد جمالي از تهران اول هم سوم شدند.

جواد محجوب در وزن منهاي 100 كيلوگرم كه يكي از اميدهاي ايران براي كسب مدال طلا در باريهاي آسيايي 2014 است در پيكار نهايي برابر علي اصغر دوكوهكي از فارس به نشان طلا دست پيدا كرد. دوكوهكي دوم شدند. وحيد شكري از البرز و پيمان فلامرزي از اصفهان عنوان سوم مشترك را به خود اختصاص دادند.

جعفر پهلواني در وزن به علاوه 100 كيلوگرم به نشان طلا دست يافت و مصطفي آهن فروش از اصفهان نايب قهرمان شد. مرتضي ميرحسيني از قزوين و امين هومن از استان مركزي هم نشان برنز مشترك كسب كردند.

در پايان اين مسابقات به نفرات اول مبلغ 2 ميليون تومان، نفرات دوم يك ميليون تومان و نفرات سوم مشترك هركدام 500 هزار تومان جوايز نقدي اهدا شد.

همچنين نهمين دوره رقابت هاي كاتاي قهرماني كشور به ميزباني يزد و با حضور 16 استان در رده سني آزاد برگزار شد و در مجموع تيمي همدان به قهرماني رسيد، قم دوم شد و تهران در سكوي سوم ايستاد.

نتايج كامل اين رقابت ها به قرار زير است:

ناگه نوكاتا: 1- همدان 2- قم 3- خوزستان

كاتامه نوكاتا:1- اصفهان 2- قم 3-گلستان

گوشين جوتسو: 1- همدان 2- تهران 3- خراسان رضوي

كيمه نوكاتا: 1- تهران 2- مازندران 3- اصفهان

جونوكاتا: 1-قم 2- تهران 3- قم

ورزشي(1)**7537**1581

سرخط اخبار ورزش