۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵
کد خبر: 81255337
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: دولت با درايت روند صعودي تورم را متوقف كرده است

اروميه - ايرنا - سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: با وجود اينكه گراني هنوز به طور كامل از جامعه برچيده نشده اما درايت دولت يازدهم اجازه نداد قيمت ها افزايش يابد و تورم روند صعودي پيدا كند.

محمد علي پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: كاهش تورم، دروازه پيشرفت را به روي توليدكنندگان و سرمايه گذاران گشوده و اميد را براي بخش فعال اقتصاد كشور هديه كرده است.

وي ادامه داد: اگرچه دولت تدبير وارث انبوهي از مشكلات به جاي مانده از دولت قبلي است و براي حل هريك از آنها نيازمند زماني طولاني است اما با اين وجود به خوبي توانسته است همزمان با ترسيم نقشه اي جامع براي حل مشكلات اقتصادي اجازه ندهد تورم به صورت بي رويه افزايش يابد.

نماينده مردم ماكو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: به حق مي توان گفت امروز در كشور و در برخي استانها بستري مناسب براي سرمايه گذاري فراهم شده كه اين وضعيت نويدبخش آينده اي روشن براي اقتصاد كشور است.

علي پور با اشاره به راه اندازي مناطق ويژه اقتصادي در استانهاي مختلف كشور گفت: اين مناطق حلقه اتصال كشور با بازارهاي دنيا هستند و بزودي مي توانند زمينه اي مناسب براي حضور كالاهاي ايراني در بازارهاي جهاني فراهم كرده و كالاي ايراني را وارد بازار رقابت كنند.

وي افزود: دولت روحاني به شعارهاي انتخاباتي خود به شايستگي عمل مي كند و بجاست از چنين دولتي تمامي دستگاهها و مسوولان حمايت كنند تا با دلگرمي بيشتري مسير پيشرفت را طي كند.

اين نماينده مجلس كاهش و مهار تورم و همچنين اجراي موفق طرح تحول سلامت را از نكات مثبت و قابل تحسين كارنامه دولت تدبير عنوان كرد و افزود: همچنين دولت يازدهم در كنار اين مهم بالاترين نمره را در سياست خارجي كسب كرده و توانسته است منزلت ايران را در منطقه ارتقا ببخشد.

8135/581

سرخط اخبار استان‌ها