۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 81255325
T T
۰ نفر

دایی: آقای تاج زحمت كشیدید!

۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 81255325
دایی: آقای تاج زحمت كشیدید!

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینكه خون فوتبالیست ها از دیگر جوانان ایران رنگین تر نیست و آنها نیز باید به خدمت سربازی بروند، گفت: آقای تاج خیلی زحمت كشیدید كه روز قبل از آغاز لیگ اسامی مشمولان را اعلام كرده اید!

به گزارش ایرنا، علی دایی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران، اظهار كرد: حسین ماهینی كه هم اكنون در پرسپولیس است و به دلیل مشكلات كارت پایان خدمت نمی تواند در تیم بازی كند، كارت خود را در استقلال اهواز دریافت كرده، اما تاوانش را ما باید بدهیم.

وی افزود:‌ مهدی تاج و دوستانش در سازمان لیگ دو هفته یا در نهایت یك هفته قبل از مسابقات نمی توانستند اسامی نفراتی كه كارت آنان ایراد دارد را اعلام كنند؟

سرمربی پرسپولیس اذعان كرد: ما چند ماه جناح راست خود را براساس حضور حسین ماهینی طراحی كرده بودیم ولی حالا او نمی تواند تیم را همراهی كند.

علی دایی در مورد دیدار تیمش با نفت تهران گفت: از تیم شناختی نداریم ولی برای علیرضا منصوریان سرمربی این تیم و دوست خوبم جز دیدار فردا شب، آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به اینكه دیدارهای نخست همواره سخت است، گفت: هواداران می خواهند تا پرسپولیس با قدرت لیگ را آغاز كند و ما نیز به دنبال همین مساله هستیم. با اردوهای مناسبی كه برگزار كردیم، می خواهیم از ابتدا توان خود را نشان دهیم.

وی در مورد خداحافظی علی كریمی از دنیای فوتبال گفت: تعریف كردن كار چندان خوبی نیست. علی كریمی زحمت زیادی برای تیم ملی و پرسپولیس متحمل شد و از بازیكنان بزرگ فوتبال ایران است و برایش در دنیای مربیگری آرزوی موفقیت می كنم.

دایی ادامه داد: البته نوع خداحافظی وی به گونه ای بود كه هجمه های را علیه پرسپولیس وارد كرد كه این اقدامات پسندیده نخواهد بود. نباید برای منافع شخصی این صحبت ها مطرح شود.

وی در مورد صحبتش نكردنش در باره جدایی بازیكنان نامدار پرسپولیس، تاكید كرد: می خواستم تیم در آرامش باشد و به همین دلیل حرفی نزدم. سیدجلال حسینی به من قول داد كه در تیم می ماند، اما رفت و از او ناراحت هستم.

سرمریی پرسپولیس با اشاره به اینكه مهرداد پولادی جواب تماس او را نداده است، افزود: محمدرضا خلعتبری نیز پیشنهاد بسیار بهتری داشت و از جمع ما جدا شد. در هر صورت برای این نفرات آروزی موفقیت می كنم چراكه حق داشتند پول بیشتری دریافت كنند.

وی ادامه داد: ما بر اساس سقف بودجه 18 میلیاردی تیم را تكمیل كرده و قانون را دور نزده ایم. می دانم مردم نگران هستند، اما امسال تیمی خواهیم داشت كه نفرات جوان در آن جولان خواهند داد و موفقیت را رقم می زنند.

دایی در مورد جذب مدافع كاستاریكایی عنوان كرد: این مدافع را نیاز داریم و مقدمات حضورش فراهم است و امیدوارم هفته آینده وارد تهران شود.

وی در باره رقم قرارداد 2 میلیاردی خود با پرسپولیس گفت: ‌رقم قراردادم واقعی است و مثل خیلی از همكارانم نبوده ام كه رقم غیر واقعی را منتشر كنم. با این حال من 2 میلیارد خواهم گرفت درحالی كه مانوئل ژوزه 10 میلیارد و مصطفی دنیزلی چندین میلیارد خرج روی دست پرسپولیس گذاشتند.

وی همچنین تاكید كرد كه پیشنهاد بسیار بهتری از باشگاه های جمهوری آذربایجان داشته است.

دایی در مورد انتشار قرارداد 2 فصل قبلش با راه آهن از سوی مسوولان این باشگاه گفت: آن زمان قراردادها اعلام نمی شد و به این دلیل از مسوولان راه آهن شكایت خواهم كرد.

دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران از هفته نخست چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های كشور از ساعت 19 و 40 دقیقه فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ورزشی(3)**3783**9122**1379
۰ نفر