۷ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۰۸
کد خبر: 81254069
T T
۰ نفر
امام جمعه بجنورد: مردم غزه، هيمنه دروغين اسراييل را فرو ريختند

بجنورد - ايرنا - امام جمعه بجنورد گفت: مردم مسلمان غزه با مقاومت جانانه خود در برابر حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي، بار ديگر هيمنه دروغين اسراييل غاصب را به بازي گرفته و شكستند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام 'ابوالقاسم يعقوبي' روز سه شنبه در خطبه هاي نماز عيد سعيد فطر، كه در مقابل مصلاي امام خميني (ره) بجنورد اقامه شد، اظهار كرد: آنان با ايستادگي در برابر ارتش پرمدعاي رژيم نژادپرست اسراييل و دادن هزاران شهيد و زخمي، حتي يك گام عقب ننشستند.

وي با تقدير از مقاومت مردم مظلوم و ستمديده غزه در برابر اسراييل غاصب گفت: آنان حتي با شليك موشك به مناطق صهيونيستي، گنبد آهنين اسراييل را كه آنقدر به آن مي نازيدند، درهم شكستند.

خطيب نماز عيد فطر بجنورد سپس نمازگزاران را به حفظ دستاوردهاي ماه رمضان سفارش كرد و گفت: يك ماه روزه داري رمضان بركات معنوي فراواني داشته است كه بايد آنرا براي طول سال حفظ كرد.

حجت الاسلام يعقوبي، ارزنده ترين سوغات ماه مبارك رمضان براي مومنان را لباس زيبا و الهي تقوي خواند و افزود: سحرخيزي و خواندن نماز اول وقت، انس با قرآن كريم، كمك به نيازمندان، نظم و انضباط در امور از ديگر دستاوردهاي ماه رمضان است كه بايد حفظ شود.

وي گفت: روزه داري در ماه رمضان موجب مي شود كه فطرت ما، كه گرايش به عبوديت و بندگي است بر طبيعت ما، كه ميل به طغيان و سركشي دارد، پيروز شود و از اين پس بايد سعي كنيم كه اين برتري را حفظ كرده و بر فطرت خدايي خود استوار بمانيم. ك/2

626