۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۲۰
کد خبر: 81252665
T T
۰ نفر
قلعه نویی: با درخواست كفاشیان ، نكونام را دراستقلال نگه داشتم/ شكایت می كنم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال با رد اظهارات جواد نكونام گفت: اگر این بازیكن در فهرست این فصل آبی پوشان قرار داشت، هیچگاه او این صحبت ها را علیه من مطرح نمی كرد.

به گزارش ایرناامیرقلعه نویی روز یكشنبه درگفت وگو با تارنمای باشگاه استقلال و درپاسخ به اظهارات جواد نكونام علیه وی گفت: من هیچ وقت عادت ندارم كه پاسخ شاگردانم را در رسانه ها بدهم. در گذشته هم عده ای، حرف هایی را مطرح كردند كه حرف های آنها را بدون جواب گذاشتم تا شاید گذر زمان بهترین پاسخ باشد.اما جهت روشن شدن ذهن هواداران استقلال لازم است كه به چند نكته در باره صحبت های اخیر نكونام اشاره كنم.

وی افزود:اول اینكه اگرامروز این بازیكن به استقلال برگشته بود، من الان بهترین آدم روی زمین بودم.برای این صحبت هم سنددارم. هواداران استقلال می توانند به مصاحبه این بازیكن بعد از اینكه به استقلال آمد و یا بعد از مراسم توپ طلای آسیا مراجعه كنند تا متوجه شوند. آن روز من مرد بودم و با معرفت و ایشان چند بار گفت كه من به خاطر قلعه نویی به استقلال آمدم اما حالا همه چیز تغییر كرده است.

نكونام روزیكشنبه درمصاحبه با روزنامه خبر ورزشی، اتهامات زیادی را علیه قلعه نویی وارد كرده بود.

قلعه نویی در این باره ادامه داد: ابتدای فصل گذشته این بازیكن با درخواست رییس فدراسیون در استقلال ماندنی شد، علی كفاشیان با من تماس گرفت و خواست كه این بازیكن یك فصل دیگر در استقلال بماند و من به احترام ایشان، مخالفت نكردم و حتی بعد از اینكه در نیم فصل پارسال این بازیكن به كویت رفت و همه حرفهای تكراری امروزش را عنوان كرد، من به رییس فدراسیون فوتبال گلایه كردم و رییس فدراسیون از من دلجویی كردوگفت كه من هنوز این جماعت را نشناخته ام.

سرمربی استقلال اضافه كرد: جالب است كه این بازیكن مدعی شده دو فصل قبل اتفاق هایی درتیم رخ داده است، من از هواداران می خواهم به این سووال فكركنندكه چراایشان بااین ادعاهایی كه مطرح كرده در پایان فصلی كه استقلال قهرمان شد، سكوت كرد و این اتهامات را مطرح نكرد و موقعی این حرفها را به زبان آورد كه فصل پیش از استقلال جدا شد؟! با این وجود ، بهترین پاسخ، زبان قانون است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود:ایشان(نكونام)باید به زودی در دادگاه قضایی مستندات خودش را درباره بحث جانشینی كی روش و شادی بعد از شكست استقلال در داربی و مسائل دیگر را ارائه بدهد و این چنین مشخص خواهد شد كه چه كسی اخلاق را زیر پا می گذارد ؟!

قلعه نویی درپایان با بیان اینكه هدفش در این فصل قهرمانی استقلال است و نمی خواهد به این مساله بیش از این بپردازد، اظهار كرد: واقعا نمی خواهم بیش از این درباره این موضوع صحبت كنم. استقلال در شرایط خوبی قرار دارد و هدف من و همه مجموعه استقلال موفقیت این تیم در فصل جاری و دوری از حاشیه هاست. ما تلاش می كنیم رضایت هواداران را جلب كنیم و امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت بتوانیم دل آنها را در پایان فصل شاد كنیم.

ورزشی.(1)**9144**1590