۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷
کد خبر: 81252338
T T
۰ نفر
واعظی: تعامل بخش خصوصی با یكدیگر منافع مردم را به دنبال دارد

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ایجاد كنسرسیوم های فعال در حوزه ICT برای ارائه سرویس های جدید و با كیفیت به مردم گفت: تعامل بخش خصوصی منافع ملت را در پی دارد و وزارت ارتباطات در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی كند.

به گزارش ایرنا از مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی در جلسه دیدار با مدیران بخش خصوصی و اپراتورهای فعال در حوزه ICT كه روز گذشته با حضور معاونان و مدیران وزارت ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در كشور در حال گذر به نسل های جدید مخابراتی بوده و برگزاری چنین جلساتی می تواند به روند این گذر سرعت بخشد.

وی گفت: باید مشخص كنیم كه تا پایان سال 93 در حوزه ICT شاهد چه تحولاتی خواهیم بود.

واعظی با تاكید بر لزوم ایجاد مراكز پاسخگویی مشتریان در شركت ها گفت: این موضوع در ارزیابی و رتبه بندی شركت ها توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاثیرگذار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این كه به دنبال سوددهی تمامی فعالان بخش خصوصی در حوزه ICT هستیم، تصریح كرد: مطابق با تغییراتی كه در مسیر ارائه خدمات به مردم اتفاق می افتد كمیسیون تنظیم مقررات تصمیم گیری كرده تا مسیر ارائه سرویس خوب و با كیفیت به مردم هموار شود.

واعظی با تاكید بر این كه حاصل تعامل بین بخش خصوصی و اپراتورهای حوزه ICT منافع مردم را در بردارد، گفت: بخش خصوصی از ظرفیت های بالقوه زیادی برخوردارهستند كه با توجه به روند توسعه كشور این ظرفیت می تواند چند برابر شده و زمینه های بالفعل شدن آن نیز بیشتر فراهم گردد.

وی سرویس دهی مناسب، پرهیز از ایجاد انحصار و تلاش برای ایجاد رقابت سالم را از مدیران بخش خصوصی و اپراتورهای فعال در حوزه ICT خواستار شد و در پایان گفت: از بخش خصوصی می‌خواهیم كه با ایجاد تفاهم و همدلی و تشكیل كنسرسیوم های كار آمد برای ارائه سرویس به مردم تلاش خود را افزایش دهند.

اقتصام**1053**1594
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد