۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰
کد خبر: 81249397
T T
۰ نفر
34 پايگاه هلال احمر جمعيت آذربايجان غربي كمكهاي مردمي روز قدس را جمع آوري مي كنند

اروميه - ايرنا - مديرعامل جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي از آماده باش 34 پايگاه اين جمعيت در جمع آوري كمك هاي مردمي به مردم ستمديده فلسطين خبر داد.

يحيي زينالپور روز جمعه در حاشيه مراسم راهپيمايي روز قدس در اروميه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين پايگاه ها علاوه بر جمع آوري كمك هاي نقدي راهپيمايان اقدام به پوشش امدادي براي مردم روزه دار و ولايتمدار استان مي كنند.

وي اظهار كرد: در كنار اين پايگاه ها چادرهاي سلامت براي امدادرساني به افراد نيازمند و سالمنداني كه در طي مسير راهپيمايي دچار مشكل خاصي مي شوند اختصاص داده شده است.

زينالپور گفت: اولين محموله كمك رساني جمعيت هلال احمر كشور به منطقه غزه ارسال شده است و در اين راستا جمعيت هلال احمر استان نيز جمع آوري كمكهاي مردمي را آغاز كرده و تا روز عيد فطر ادامه دارد تا پس از جمع آوري كامل با هماهنگي هلال احمر كشور به مردم غزه ارسال شود.

وي ادامه داد: روز قدس ميراث ماندگار حضرت امام راحل در حمايت از مردم مظلوم فلسطين است و وظيفه هر مسلماني است كه با شركت در اين مراسم انزجار و نفرت خود را در مقابله با جنايات بي شرمانه رژيم غاصب صهيونيستي اعلام كنند.

راهپيمايي روز قدس امسال همچون سالهاي گذشته همزمان با سراسر كشور در اقصي نقاط استان آذربايجان غربي در حال برگزاري است.

مراسم راهپيمايي روز قدس در شهر اروميه از ميدان ولايت فقيه اروميه آغاز شده و راهپيمايان پس از طي مسير خيابان شهيد منتظري، ميدان دفاع مقدس و بلوار رسالت در مصلاي امام خميني (ره) گرد هم مي آيند.

راهپيمايي روز قدس در اروميه از ساعت 10:30 صبح روز جمعه پس از آن با قرائت قرآن و سرود جمهوري اسلامي ايران آغاز شده است.

7126/581