۳ مرداد ۱۳۹۳، ۷:۴۴
کد خبر: 81249112
T T
۰ نفر
اعترافات نظامیان وحشت زده رژیم صهیونیستی/ گرفتار مقاومت شده ایم

تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی دیگر نمی تواند سانسور وقایع جنگ و ترس و وحشت نظامیان خود به ویژه پس از ورود به جنگ زمینی علیه غزه را مدیریت كند و اینك توصیف های كابوس وار سربازان از صحنه های مواجهه با گروه های مقاومت در صفحات رسانه های این رژیم موج می زند.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، شمعون شفر تحلیلگر سیاسی این روزنامه می گوید: حماس و جهاد اسلامی، مقاومت عجیبی از خود نشان داده و اكنون زمام امور را به دست گرفته اند؛ این باعث می شود كه خون ما به جوش بیاید و عملیات نظامی نیز تاكنون به هیچ كدام از اهداف خود نرسیده است.

** عنصر شگفتی ساز یا واكنش عاجزانه؟

این تحلیلگر صهیونیست از «شكست ارتش اسرائیل» در استفاده از آنچه كه آن را «عنصر شگفتی ساز از ابتدای جنگ با غزه تاكنون» می نامید بشدت انتقاد كرد و افزود: حالا این عنصر فقط در دایره واكنش می گنجد.

«رون بین یشای» تحلیلگر نظامی نیز به روزنامه یدیعوت آحارونوت می گوید: ارتش اسرائیل از ابتدای ورود به جنگ زمینی علیه غزه شماری از بهترین افسران بلند پایه خود را از دست داد؛ كسانی كه با انواع تاكتیك های جنگی آشنا بودند از جمله فرماندهان گردان ها كه ستون فقرات تفنگداران ارتش را تشكیل می دهند.

شبكه 10 تلویزیون رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گزارش داد كه «ارتش اسرائیل در وضع رعب و وحشت در زمین غزه به سر می برد.»

این شبكه افزود: بعضی سربازان می گویند هر روز با وضعی متفاوت از گذشته در جنگ های غزه روبرو می شوند.

**وقتی واتس آپ هم بلای جان صهیونیست ها می شود

ارتش رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه این بار دیگر با توسل به زور و دستور و توقیف های نظامی علیه نظامیان وحشت زده خود وارد عمل شد تا بلكه بتواند مانع از این موج روانی مخرب در صفوف نظامیان خود شود.

به گزارش شبكه فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه اعلام كرد تعدادی از سربازان و غیرنظامیانی كه تعداد كشته و زخمی ها را پیش از اعلام رسمی در شبكه های اجتماعی افشا كرده اند، دستگیر كرده است.

با گذشت یك هفته از حمله زمینی صهیونیست ها به غزه، تعداد كشته های نظامی این رژیم از مرز 40 نفر گذشته است.

بنابر این گزارش، برخی از نزدیكان نظامیان رژیم صهیونیستی ابتدا از طریق «واتس آپ» خبر كشته شدن بستگان خود را دیده اند و بعضی هم با پیام هایی «اشتباه» روبرو شده اند كه نزدیكانشان را در فهرست كشته شده ها نشان داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه بیانیه خود آورده است: این پدیده باعث شد كه از كاربران اسرائیلی در صفحات شبكه های اجتماعی خواسته شود تا از ارسال پیام های مرتبط با كشته و زخمی شده ها پیش از ابلاغ رسمی خودداری شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ارسال اخبار، تلفن های همراه سربازان را پیش از اعزام آنان به جنگ علیه مقاومت غزه، توقیف كرده است.

ارتش رژیم اشغالگر قدس در بیانیه ای پس از موج دستگیری برخی فعالان شبكه های اجتماعی و بررسی «منابع پنهان و آشكار» اعلام كرد: «ابلاغ به خانواده سربازی یا افسری كه در عملیات كشته شده است، یكی از حساسترین تدابیر و نیازمند برنامه ریزی متناسب برای این لحظه های حساس است.»

این بیانیه كه به نظر می رسد آغاز موجی از فیلترینگ یا نظارت شدید بر شبكه های اجتماعی در این رژیم باشد، می افزاید: پیام های غیر رسمی در واتس آپ غیر مسؤولانه است و بسرعت در تمام شبكه های اجتماعی منتشر می شود.

شبس**9241**1504
۰ نفر