۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸
کد خبر: 81248886
T T
۰ نفر
هواشناسي از وزش باد و گرد و خاك در برخي از استانهاي شرقي خبرداد

تهران - ايرنا - سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد: تحليل نقشه هاي پيش يابي هواشناسي مبين اين است كه طي دو روز آينده در جنوب خراسان رضوي، خراسان جنوبي و شمال سيستان و بلوچستان شاهد پديده باد و گرد و خاك خواهيم بود.

به گزارش ايرنا در اين مدت در منطقه زابل، در بعضي ساعات به صورت توفان گرد و خاك خواهيم داشت و طي روز جاري نيز قسمت هاي مركزي خليج فارس مواجي خواهد بود كه به تدريج از ميزان آن كاسته مي شود.

همچنين طي سه روز آينده شرق درياي عمان و در روز يكشنبه هفته آينده درياي خزر مواجي خواهد بود و پيش بيني مي شود از اواسط وقت روز جاري تا روز يكشنبه آينده در نيمه شمالي كشور افزايش نسبي دما خواهيم داشت.

مديركل پيش بيني سازمان هواشناسي كشور در خصوص هواي تهران نيز به خبرنگار ايرنا، گفت: هم اكنون دماي هواي تهران به بيش از 36 درجه بالاي صفر رسيده، رطوبت نسبي هوا حدود 14 درصد، سرعت وزش باد از جهت شرقي تهران حدود 14 كيلومتر بر ساعت و كمينه و بيشينه امروز هواي تهران نيز بين 27 تا 40 درجه خواهد بود.

'احد وظيفه' با بيان اينكه پيش بيني مي شود كمينه و بيشينه هواي تهران طي روز جمعه اين هفته بين 25 تا 39 درجه بالاي صفر باشد، گفت: كمينه و بيشنبه هواي تهران روز شنبه آينده بين 26 تا 40 درجه بالاي صفر خواهد بود و آسمان تهران نيز در اين روز همراه با غبار محلي و گاهي همراه با وزش باد پيش بيني مي شود.

اقتصام(4)1108**1436
۰ نفر