۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۷
کد خبر: 81248817
T T
۰ نفر
حضور در راهپيمايي روز قدس نشانگر انزجار از جنايات صهيونيستها است

اروميه - ايرنا - قهرمان وزنه برداري معلولان جهان، پارالمپيك و پاراآسيايي با دعوت از اقشار مختلف براي شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس نشان دهنده انزجار مسلمانان از جنايات رژيم صهيونيستي و محكوميت قتل عام مردم بي دفاع و مظلوم غزه است.

سيامند رحمان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مشاهده جنايات اخير رژيم صهيونيستي عليه مردم بي دفاع و بي گناه غزه، دل هر انسان آزاده اي را به درد مي آورد.

وي اظهار كرد: من نيز به عنوان عضو كوچكي از جامعه بزرگ ورزش كشور اين جنايات ددمنشانه را محكوم مي كنم و از تمامي حاميان حقوق بشر درخواست مي كنم تمهيدات و اقدامات لازم در پايان بخشيدن به اين جنايات وحشيانه را هرچه زودتر به كار گيرند.

قهرمان وزنه برداري پارالمپيك لندن و پاراآسيايي گوانگجو گفت: بسيار متاسفام كه مردم بي گناه فلسطين و غزه در اين ماه مبارك و عزيز به جاي نشستن در پاي سفره افطاري شاهد كشته شدن عزيزان و زنان و فرزندان بي گناه خود بوده و در بدترين وضعيت ممكن به خاك و خون كشيده شدن جان و مال و ناموس خود را نظاره مي كنند.

رحمان گفت: عمق جنايات اشغالگران رژيم صهيونيستي به هيچ وجه قابل بيان نيست و از تمامي هموطنان ايراني و مسلمانان جهان درخواست مي كنم با حضور در مراسم راهپيمايي روز قدس، انزجار و نفرت خود را از اين جنايتكاران نشان دهند.

اين قهرمان ورزشي ادامه داد: من نيز به همراه ساير ورزشكاران و خانواده ورزش استان آذربايجان غربي با حضور در مراسم راهپيمايي روز قدس با مشت هاي گره كرده نشان خواهيم داد كه مسلمانان جهان همچنان اتحاد و همبستگي خود را براي رسيدن به حكومت عدل الهي حفظ كرده و حمايت خود را از مسلمانان مظلوم كشورهاي اسلامي به نمايش مي گذارند.

راهپيمايي روز قدس امسال همچون سالهاي گذشته همزمان با سراسر كشور در اقصي نقاط استان آذربايجان غربي برگزار مي شود.

مراسم راهپيمايي روز قدس در شهر اروميه از ميدان ولايت فقيه اروميه آغاز مي شود و راهپيمايان پس از طي مسير خيابان شهيد منتظري، ميدان دفاع مقدس و بلوار رسالت در مصلاي امام خميني (ره) گردهم مي آيند.

زمان آغاز تجمع اوليه راهپيمايي روز قدس در اروميه، ساعت 10:30 صبح روز جمعه است و پس از آن با قرائت قرآن و سرود جمهوري اسلامي ايران، راهپيمايي آغاز مي شود.

7126/581/ 1495
۰ نفر