۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸
کد خبر: 81248413
T T
۰ نفر
ابرقویی نژاد: رفتارهای غیرقانونی، در فوتبال اصفهان خشكسالی بوجود آورد

اصفهان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: رفتارهای غیرقانونی و خارج از شمول اداری، فردگرایی و بی تدبیری، در فوتبال اصفهان همچون زاینده رود خشكسالی بوجود آورد.

به گزارش ایرنا، « علی اكبر ابرقویی نژاد » چهارشنبه شب در مجمع عادی سالیانه هیات فوتبال اصفهان، افزود: چالش هایی كه از سوی مدیركل سابق اداره ورزش و جوانان اصفهان برای هیات فوتبال استان بوجود آمد، سال سختی را برای فوتبال اصفهان رقم زد.

وی از دست رفتن جایگاه تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر، قرار گرفتن ذوب آهن در آستانه سقوط از لیگ برتر به دسته یك، قعر نشین شدن تیم ساحلی اصفهان در لیگ برتر، از دست رفتن قهرمانی جام حذفی فوتبال بانوان كشور توسط تیم آینده سازان میهن و انحلال نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال بانوان كشور را از جمله

تبعات مخالفت های اداره ورزش و جوانان اصفهان با هیات فوتبال اصفهان بیان كرد.

رییس هیات فوتبال استان اصفهان اظهار كرد: چنانچه این اختلافات در فوتبال اصفهان بوجود نیامده بود، هیات فوتبال استان با آرامش بیشتری می توانست در خدمت باشگاهها و جامعه فوتبال استان قرار گیرد.

وی تصریح كرد: بی ثباتی در مدیریت باشگاه سپاهان موجب شد تا پس از 10 سال این تیم جایگاه شایسته خود در لیگ برتر را از دست بدهد.

ابرقویی نژاد كناره گیری تیم فوتسال فولاد ماهان از لیگ برتر و انحلال این تیم را از دیگر ضعف های هیات فوتبال اصفهان بیان كرد و افزود: یكسری ناهماهنگی های مدیریتی در راس فوتسال كشور موجب شد تا فولاد ماهان به عنوان یكی از باشگاههای مهم فوتسال كشور از لیگ برتر كناره گیری كند.

وی بابیان اینكه هر روز یك پروژه برای تخریب هیات فوتبال اصفهان توسط اداره ورزش و جوانان این استان در سال گذشته طراحی و اجرا می شد، افزود: پلمپ هیات فوتبال استان با حكم قضایی و بیرون انداختن وسایل آن از ساختمان این هیات، شاهكار بی نظیر تاریخ ورزش ایران بود كه توسط مدیر كل سابق اداره ورزش و جوانان اصفهان انجام شد.

رییس هیات فوتبال استان اصفهان افزود: برغم این مشكلات، هیات فوتبال استان اصفهان توانست برنامه های تدوین شده در تقویم سال 92 این هیات را اجرایی كند.

وی با اشاره به برخی انتقادات صورت گرفته به كمیته داوران هیات فوتبال اصفهان مبنی بر اینكه شمار داوران استان اصفهان در لیگ برتر كاهش یافته است، افزود: این افراد بر اثر بی اطلاعی مطالبی را بیان كرده اند و اصفهان پس از تهران بیشترین داور را در لیگ برتر فوتبال دارد.

ابرقویی نژاد شیوع اعتیاد به مواد مخدر را یكی از مشكلات جدی استان اصفهان بیان كرد و افزود: ورزش مهمترین عامل پیشگیری از اعتیاد است و بر این اساس هیات فوتبال استان شعار امسال خود را « با فوتبال به جنگ اعتیاد برویم » قرار داده است.

وی افزود: هیات فوتبال استان اصفهان قصد دارد امسال فعالیت های فرهنگی خود را در راستای مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی كند.

رییس هیات فوتبال استان اصفهان با اشاره به اینكه توجه به بازیكنان و تیم های پایه از برنامه های این هیات فوتبال بوده است، افزود: برنامه های فوتبال اصفهان در راستای تقویت تیم های پایه فوتبال استان با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

مجمع عادی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان چهارشنبه شب در سالن افتخارات اداره ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

در این مجمع عملكرد سال گذشته و برنامه های آینده این هیات بررسی شد.

پ/ 7132/ 607