۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۶
کد خبر: 81247639
T T
۰ نفر
سارقان طلا در سميرم اصفهان پس از هفت ماه دستگير شدند

اصفهان- ايرنا- سارقان اموال يك طلا فروش در سميرم از توابع استان اصفهان پس از هفت ماه از وقوع سرقت، توسط نيروي انتظامي دستگير شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، سارقاني در آذر ماه سال گذشته با ايجاد رعب و وحشت و اقدام به آدم ربايي اعضاي خانواده يك طلا فروش در سميرم، پنج كيلوگرم طلا به سرقت برده بودند.

بر اساس گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان اصفهان در اين زمينه گفت: سه نفر سارق به منزل يك طلا فروش در شهرستان سميرم وارد شده و با بستن دست و پاي اعضاي خانواده وي، آنها را با خود به نقطه اي در خارج از شهر منتقل كرده بودند.

سردار آقاخاني افزود: آدم رباها با تهديد طلا فروش در قبال آزادي اعضاي خانواده اقدام به سرقت پنج كيلوگرم طلا كردند.

وي گفت: با اقدامات مشترك ماموران پليس آگاهي استان و فرماندهي انتظامي شهرستان سميرم اين افراد شناسايي و دستگير شدند.

آقاخاني با اشاره به كشف وجوه حاصل از فروش طلا و مقاديري از طلاجات به سرقت رفته گفت: سردسته اين باند كه از مجرمان فراري و تحت تعقيب پليس و مقامات قضايي است با همدستي دو نفر ديگر اين سرقت را طراحي كردند و به اجرا گذاشتند.

رئيس پليس استان اصفهان تاكيد كرد: مشاركت و همكاري آحاد مختلف مردم اعم از صنوف، سازمان ها و نهادها با پليس نقش مهمي در پيشگيري از جرايم بويژه سرقت دارد.

مصطفي صادقيان، رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان در گفتگو با ايرنا تاييد كرد كه سارقان دستگير شده مربوط به حادثه سرقت و آدم ربايي آذر ماه پارسال در سميرم هستند.

شهرستان سميرم با 100هزار جمعيت ثابت و عشايري در 160 كيلومتري جنوب اصفهان است.

ت/7148/ 607