۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۵۵
کد خبر: 81246238
T T
۰ نفر
وقتي زور استاندار هم  به اطلس پلازا و بانك انصار نمي رسد

تهران- ايرنا- در كمال تعجب در حالي استاندار تهران صحبت از توقف ساخت و سازهاي غيرقانوني در تپه هاي عباس آباد مي كند كه اطلس پلازا همچنان با بهانه ي غيرقانوني طرح هاي تي.او.دي مترو در حال فعاليت و ساخت و ساز است.

به گزارش سايت اينترنتي 'الف'، تا يك سال پيش مسافران مترو وقتي از گود بزرگ كنار ايستگاه حقاني عبور مي كردند، همگي به اتفاق از ساخت يك پاركينگ بزرگ طبقاتي در كنار اين ايستگاه مترو كه به نوعي يك 'پارك سوار' براي مسافران بالاشهري محسوب مي شود، خوشحال بودند تا اينكه خبر واگذاري آن به يكي از شركتهاي زيرمجموعه بانك انصار و خبر ساخت 'مال'ي ديگر در كنار مال هايي كه همچون قارچ بدون ضابطه در تهران در حال احداث هستند، لبخندهاي رضايت را از لبان مسافران مترو محو كرد.

آنگونه كه مسير آنلاين گزارش كرده، علي رغم ساخت اين پروژه در منطقه ممنوعه تپه هاي عباس آباد، اما متاسفانه هيچ اقدام عملي در خصوص توقف اين پروژه عليرغم نظر صريح مقامات عاليرتبه نظام كه دستور ممنوعيت هرگونه ساخت و ساز را در اين تپه هاي داده بودند، نه از سوي شهرداري و نه از سوي بانك انصار صورت نپذيرفت.

در اين خصوص استاندار تهران نيز روز گذشته طي مصاحبه اي با ادعاي توقف ساخت و ساز در تپه هاي عباس اباد بدون نام بردن از پروژه عظيم 'اطلس پلازا' تنها با اشاره به توقف ساختمان بانك مركزي خاطر نشان كرد: در حال حاضر هيچگونه ساخت و سازي در اين منطقه انجام نمي شود و ساخت و ساز ساختمان بانك مركزي نيز در حال حاضر متوقف است.

وي با بيان اينكه هيچكدام از برنامه ها و طرحهايي كه براي اين منطقه پيش بيني شده بود، تاكنون اجرايي نشده، در خصوص ساختمان استانداري در اين منطقه گفت: اين ساختمان در دولت گذشته ساخته شده و به تازگي استانداري به اين ساختمان منتقل شده است و در حال حاضر نمي توانم پيشگويي كنم كه آيا استانداري از اين ساختمان مي رود يا نمي رود. به گفته استاندار تهران، بعيد به نظر مي رسد شوراي عالي شهرسازي پس از اين اجازه هيچگونه ساخت و سازي را در اين منطقه بدهد.

اول**1368**
۰ نفر