۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۴
کد خبر: 81245944
T T
۰ نفر
سرپرستان دانشگاه های لرستان و هرمزگان منصوب شدند

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در احكام جداگانه ای خسروعزیزی و علی اكبر شیخی را به ترتیب به سمت سرپرستی دانشگاه های لرستان وهرمزگان منصوب كرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در احكام رضا فرجی دانا برای سرپرستان این دانشگاه های لرستان و هرمزگان آمده است: امید است با توكل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه های لرستان و هرمزگان را برپایه قوانین، سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید.

در ادامه آمده است : بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همكاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا كنید.'

وزیر علوم، همچنین در نامه های جداگانه ای از خدمات حسن زمانیان و احمد نوحه گر روسای سابق دانشگاه های لرستان و هرمزگان در زمان تصدی این مسوولیت قدردانی كرد.

عزیزی عضو هیات علمی و استادیار گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه لرستان است و از سوابق اجرایی وی می توان به سرپرستی دانشگاه لرستان در گذشته اشاره كرد.

همچنین علی اكبر شیخی فینی عضو هیات علمی گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه هرمزگان است و از سوابق اجرایی وی می توان به تصدی مسوولیت معاونت آموزشی دانشگاه هرمزگان و نایب رییسی هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان هرمزگان اشاره كرد.

فراهنگ(1)**9129**1601**
۰ نفر