۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 81245733
T T
۰ نفر
راهپيمايي روز جهاني قدس نماد اتحاد مسلمانان عليه دشمنان اسلام است

ديواندره- ايرنا - فرماندار ديواندره با تاكيد بر حضور گسترده و با شكوه مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: اين راهپيمايي بزرگ نماد همبستگي و اتحاد مسلمانان عليه دشمنان دين واسلام است.

به گزارش ايرنا، بهرام فاتحي روز سه شنبه در جلسه هماهنگي برگزاري راهپيمايي روز قدس در ديواندره افزود: مساله قدس و اشغال فلسطين و تجاوز صهيونيست ها براي همه مسلمانان مهم است و مسلمانان بايد در مقابل ظلم و استبداد مقابله و ايستادگي كنند.

بهرام فاتحي به جنايات صهيونيست ها در نوار غزه و پشتيباني كشورهاي به اصطلاح مدافع حقوق بشر از اين جنايات اشاره كرد و افزود: مردم مظلوم فلسطين هميشه توسط صهيونيست ها مورد حمله قرار گرفته اند و با توجه به اينكه غزه پرتراكم ترين منطقه جهان از نظر جمعيتي است در هربار حمله زنان و كودكان بيگناه زيادي زخمي و يا به شهادت مي رسند.

وي حضور گسترده در راهپيمايي روز قدس را حمايت از مردم مطلوم فلسطين دانست و اظهار كرد: امروز همه ما وظيفه خطيري براي احياي اسلام ودفاع از مردم مظلوم فلسطين برعهده داريم.

فرماندار ديواندره در پايان بر حضور كليه اقشار مختلف شهرستان به ويژه مسوولان ادارات در مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس،تاكيد كرد.ك/2

7348/533

سرخط اخبار استان‌ها