۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۸
کد خبر: 81245637
T T
۰ نفر

پاس همدان خانه اميد فوتباليست هاي غرب كشور

۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۸
کد خبر: 81245637
پاس همدان خانه اميد فوتباليست هاي غرب كشور

همدان- ايرنا- در تمرين تست گيري تيم پاس همدان كه از روز گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه شهداي قدس اين شهر برگزار شده است، شماري بسياري از فوتباليست هاي استان هاي غرب نشين حضور يافته اند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، در تمرين عصر ديروز 60 فوتباليست از استان هاي همدان، كرمانشاه، ايلام، كردستان، لرستان، خوزستان، مركزي و سمنان حضور داشتند كه همگي آنها به اميد انتخاب شدن در فهرست 'داوود مهابادي' سرمربي پاسي ها سعي و تلاش مضاعفي داشتند.

سيد'نويد گلبويي' و 'محمد محسن دوست' دستياران داوود مهابادي اقدام به چيدمان بازيكنان در قالب چهار تيم كرده و سرمربي پاسي ها به همراه 'علي اكبر پورمسلمي' مربي تيمش نفرات مورد نظر را انتخاب كردند.

بازيكنان نهاوندي بيش از سايرين در تمرين ديروز تست گيري پاس عملكرد درخشاني را به نمايش گذاشتند و دو نفر از آنها براي حضور در مراحل بالاتر تست گيري برگزيده شدند.

البته حضور پرشمار بازيكنان در اين برنامه تست گيري به لحاظ كيفي چنگي به دل نمي زد و به اعتقاد كارشناسان فوتبال حاضر در ورزشگاه اغلب اين نفرات توانمند براي حضور در ليگ هاي دسته سه و دو بودند.

زرد شدن بخش هايي از چمن ورزشگاه قدس كه محل اصلي بازي هاي تيم پاس در ليگ دسته يك كشور به شمار مي رود نيز نگراني مديران اين باشگاه را به دنبال داشته است كه گفته مي شود اين معضل به دليل خشك شدن قنات زير زميني ورزشگاه است.

البته با تلاش مديريت دستگاه ورزش استان همدان محموله آب مورد نياز چمن اين ورزشگاه همه روزه توسط تانكرهاي آب رساني تامين مي شود و مديريت ورزشگاه نيز سعي در احياي دوباره آب قنات اين مجموعه دارد.

قرار است عصر امروز در تمرين تست گيري پاسي ها چند بازيكن از تيم هاي دسته اولي و دوم كشور از جمله تيم هاي تهراني، البرزي و خوزستاني و نيز دو سه بازيكن از ابومسلم مشهد حضور داشته باشند.

حدود 300 تماشاگر كه اغلب آنها خانواده فوتباليست هاي شركت كننده در برنامه تست گيري بودند در سكوهاي ورزشگاه حضور داشتند.

در حاليكه انتظار مي رفت مربيان ساير باشگاه هاي همداني حاضر در ليگ هاي كشوري از جمله شهرداري براي انتخاب مازاد بازيكنان حاضر در اين تست گيري در ورزشگاه باشند اما خبري از آنها نبود.

اين تست گيري سه ساعت به طول انجاميد و بازيكنان در قالب تيم هاي منتخب مقابل يكديگري صف آرايي كردند.

عصر امروز نيز تست گيري از بازيكنان در ورزشگاه شهداي قدس انجام مي شود و تمامي مراحل تست گيري از نفرات به صورت رايگان و ثبت نام حضوري انجام مي شود.

دور جديد تمرينات اصلي تيم پاس همدان قرار است پس از انتخاب و عقد قرارداد رسمي با بازيكنان از يازدهم مردادماه امسال در ورزشگاه شهداي قدس آغاز شود.

تيم پاس همدان امسال در رقابت هاي ليگ دسته يك كشور حضور دارد.

7520/2624

سرخط اخبار استان‌ها