۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰:۵۷
کد خبر: 81245013
T T
۰ نفر
فوتبال جام شهدا؛ پيروزي استقلال مقابل ملوان با گل هاي برهاني

تهران - ايرنا - تيم فوتبال استقلال تهران با برتري 2 بر يك مقابل ملوان بندرانزلي به ديدار نهايي نخستين دوره مسابقه هاي فوتبال جام شهدا صعود كرد.

به گزارش ايرنا، ديدار افتتاحيه اولين دوره جام شهدا دوشنبه شب در ورزشگاه تختي تهران برگزار شد. در اين ديدار، ابتدا تيم ملوان با گل دقيقه 18 سيدجلال رافخايي كه با ضربه سر از توپ ارسالي به دست آمد از تيم استقلال پيش افتاد و نيمه نخست را به سود خود رقم زد.

امير قلعه نويي سرمربي تيم استقلال كه در نيمه نخست بيشتر از بازيكنان اميد استقلال در تركيب خود استفاده كرده بود از ابتداي نيمه دوم آرش برهاني، محمد قاضي، اميد ابراهيمي، سجاد شهباززاده و پژمان نوري را به ميدان فرستاد.

آبي پوشان كه به دنبال جبران نتيجه بودند در دقيقه 68 با نظر داور مسابقه صاحب يك ضربه پنالتي شدند و آرش برهاني با به ثمر رساندن اين ضربه، بازي را به تساوي كشاند.

برهاني در دقيقه 75 و پس از دفع ناقص ضربه ايستگاهي اميد ابراهيمي توسط دروازه‌بان ملوان نيز دومين گل خود و تيم استقلال را در اين مسابقه به ثمر رساند.

قضاوت اين مسابقه بر عهده مهدي سيدعلي بود.

دومين ديدار رقابت هاي فوتبال جام شهدا سه شنبه شب بين دو تيم پيكان و تراكتورسازي برگزار مي‌شود.

تيم پيروز اين مسابقه در ديدار نهايي به مصاف استقلال مي رود و تيم بازنده براي رسيدن به مقام سوم رو در روي تيم ملوان قرار خواهد گرفت.

ورزشي(2)**7537**1551

سرخط اخبار ورزش