۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۸
کد خبر: 81244533
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: اشغال فلسطين نقطه تاريكي در كارنامه كشورهاي عربي است

دزفول- ايرنا- نماينده شوشتر و گتوند در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اتفاقات اخير در غزه گفت: اشغال فلسطين نقطه تاريك و سياه در كارنامه كشورهاي عربي اسلامي است.

حجت الاسلام سيد' محمد سادات ابراهيمي ' روزدوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با وجود جنايت هاي وحشتناك رژيم صهيونيستي در غزه و كشتار مسلمانان بيگناه، اقدام عملي براي پيشگيري از اين جنايات صورت نگرفته و اين امر دستگاه ديپلماسي سازمان ملل را زير سوال برده است.

وي به بي پناهي مردم مسلمان فلسطين اشاره كرد و افزود: براساس آرمان هاي بلند جمهوري اسلامي دفاع از حقوق مظلومان وظيفه مسلمانان جهان است و كليه مسلمانان بايد حمايت هاي خود را از مردم بي دفاع فلسطين نشان دهند.

نماينده شوشتر و گتوند در مجلس شوراي اسلامي دفاع از مردم فلسطين را يك موضوع محوري قلمداد كرد و گفت: دستگاه ديپلماسي نيز بايد در مجامع بين الملل براي دفاع و تحقق خواسته مردم فلسطين تلاش كند زيرا حمايت ديگر كشورها از جمله آمريكا از رژيم صهيونيستي باعث شده حقوق فلسطينيان پايمال شود.

سادات ابراهيمي بهترين راهكار براي مبارزه با صهيونيست ها را اعتراض جهاني مسلمانان دانست و گفت: مردم كشورهاي مسلمان ضمن نمايش خشم و انزجار خود از رژيم غاصب صهيونيستي در كشتار مردم بي دفاع غزه بايد دولت هاي حاكم را تحت فشار قرار دهند.

اين نماينده مجلس با اشاره به اقدامات مجلس شوراي اسلامي در حمايت از مردم فلسطين ابراز اميدواري كرد با تلاش جمهوري اسلامي اين جنايات بزودي متوقف شود.

681/7278/648

سرخط اخبار استان‌ها